انفجار شدید در لابراتوار تولید شیشه

[ad id='39844']
خبرگزاری تسنیم: ساعت ۲۳:۱۱ شب گذشته در پی شنیده شدن صدای مهیب، انتشار دود سفید و گرد و غبار در شهرک مرتضی‌گِرد و اطلاع این حادثه به سامانه ۱۲۵، به سرعت ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲ آتش‌نشانی و گروه «هزمت» (ویژه مقابله با حوادث خطرناک و مواد شیمیایی) را به محل حادثه اعزام کرد.

جواد مرادزاده؛ افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از بررسی محل مشخص شد در گوشه‌ای از یک باغ تالار به مساحت تقریبی ۳ هزار مترمربع ظاهراً فرد یا افرادی اقدام به برپایی لابراتوار تولید شیشه کرده بودند که بنا به دلایل نامعلومی ناگهان این مکان با صدای مهیبی دچار انفجار شده و درپی آن دود سفیدی تمام محدوده آن را فرا گرفته به طوریکه بنابر اظهار اهالی محل، تنفس را برای آنان مشکل کرده بود.

وی با بیان اینکه برای روشن شدن علت انفجار و مواد تشکیل‌دهنده، خواستار حضور نیروهای ویژه هزمت در محل حادثه شدیم، خاطرنشان کرد: با حضور آنان و بررسی محل حادثه معلوم شد بر اثر فعل و انفعالات شیمیایی ناگهان تجهیزات و مواد اولیه تولید مواد مخدر شیشه دچار انفجار شده است.

 انفجار شدید در لابراتوار تولید شیشه
این افسر آماده آتش‌نشانی که به اتفاق نیروهایش در محل حضور یافته بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان با پوشیدن لباسهای مخصوص وارد محل حادثه شده، به بررسی آن پرداختند و سپس به خنثی‌سازی مواد موجود مشغول شدند.
انفجار شدید در لابراتوار تولید شیشه

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در این حادثه به کسی صدمه جانی نرسید و محل حادثه پس از ایمن‌سازی توسط آتش‌نشانان، برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل انتظامی منطقه شد.

انفجار شدید در لابراتوار تولید شیشه
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *