نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت Justice Leagueمحصول برادران وارنر و دی سی

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت
طرفداران DC مدت‎هاست که در انتظار دیدن فیلم Justice League نشسته‌اند، حال که ساخت و تولید فیلم در لندن در جریان است، تعداد زیادی از خبرنگاران به لوکیشن فیلم دعوت شده‌اند و کارگردان فیلم «زک اسنایدر» (Zack Snyder) در کنار تهیه کننده و بازیگر فیلم، «بن افلک» (Ben Affleck) آنجا حضور یافته‌اند و اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. آن‌ها یک پیام داشتند: «ما نقاط ضعف را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم که آن‌ها را برطرف کنیم». در این مقاله ما به تمامی جزئیات ارائه شده خواهیم پرداخت، در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

سایت JoBlo خبر داده که فیلم Justice League نام «بخش اول» (Part One) را یدک نخواهید کشید. در ابتدا قرار بود کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) این فیلم را در دو قسمت بسازد اما حالا قرار است یک فیلم مستقل باشد و همچنین «لحن ملایم‌تری» به خودش بگیرد. به نظر می‌رسد که DC از اشتباهات خودش در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) درس گرفته است. در حال حاضر، ۳۱ روز از فیلم‌برداری انجام شده و ۸۱ روز از آن باقی مانده است، با اینکه دنیای سینمایی DC کم کم دارد به تعادل می‎رسد اما می‌توان دید که آن‌ها قصد تکرار اشتباهات خود را ندارند.
فیلم Justice League

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

«دبرا اسنایدر» (Deborah Snyder) تهیه کننده فیلم Justice League می‌گوید:

مهم‌ترین چیزی که از فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» یاد گرفتیم این است که طرفداران دوست ندارند قهرمان‌هایشان را در حالتی متفاوت و ساختارشکن ببیند. آن‌ها دوست دارند قهرمان خود را در اوج افتخار تماشا کنند. فکر می‌کنم اتفاق خوب در حال حاضر این است که فیلمی که داریم می‌سازیم، همان چیزی است که مخاطب از ما می‌خواهد. ما فقط باید شخصیت‌ها را از جایی که بودند، به جایی که الان هستند میاوردیم و این ماجراجویی اصلی ما بود.

برای آن‌هایی که فراموش کرده‌اند، فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» یکی از مورد انتظارترین آثار امسال بود، دومین فیلم بزرگ دنیای DC اما بعد از اکران، طرفداران به دو گروه تقسیم شدند: کسانی که از نسخه سیاه و تاریک «زک اسنایدر» خوشنود بودند و آن‌هایی که آن را دوست نداشتند. اما منتقدین به شدت به فیلم حمله کردند و فروش ۸۷۳ میلیون دلاری آن در بازار جهانی تبدیل به فروشی ناامید کننده شد. «اسنایدر» در این باره می‌گوید:

(اتفاقات فیلم «بتمن در برابر سوپرمن) مرا غافلگیر کرد و در ذهن‌ام باید برای فیلم بعدی یک سری تغییرات ایجاد می‌کردم. اتفاق خوب در مورد کارکردن روی فیلم Justice League این است که شما این فرصت را دارید تا اثر بزرگی از نظر مقیاس، آدم بدها و همه چیز بسازید. فکر می‌کنم حق دارم که بگویم این اثر، یک فیلم کمیک بوکی بزرگ و مدرن است.

به گفته «اسنایدر» داستان فیلم Justice League این بار ملایم‌تر خواهد بود:

فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» به عمق شخصیت‌ها می‌رفت و بخش تاریک وجود آن‌ها را بیرون می‌کشید و این باعث می‌شد آن‌ها با یکدیگر مبارزه کنند. اما در Justice League، بتمن و سوپرمن به درجه‌ای رسیده‌اند که دیگر احساس وظیفه نمی‌کنند که باید با یکدیگر بجنگند. این باعث شده تا ما آزادی خوبی در ساخت فیلم داشته باشیم، زیرا یک دشمن و تنها یک هدف وجود دارد و این فیلم راجع به وحدت تیمی است، این مسئله برای من یک فعالیت سرگرم کننده محسوب می‌شود.

«بروس وین» و «دایانا» در «بتمن در برابر سوپرمن» با یکدیگر آشنا شدند، اما اتحاد اصلی آن‌ها در فیلم Justice League رقم می‌خورد.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

«بن افلک» نیز به مسئله کمدی بودن فیلم اشاره کرده و چنین نظری داشته:

این فیلم راجع به چندجانبه گرایی است، راجع به امید و همکاری با یکدیگر و ناسازگاری‌هایی که هنگام همکاری با دیگران رخ می‌دهد. دنیای فیلم، دنیایی است که در آن قهرمانان وجود دارند، پس حتما وقتی که آن‌ها می‌خواهند با آدم‌های عادی کار کنند، طنز به وجود می‌آید. از نظر من، تلاش مردم در کنار یکدیگر برای رسیدن به هدف، ریشه تمام آثار طنز موفق است. خوشبختانه در فیلم Justice League طنز زیادی وجود خواهد داشت اما ما نمی‌خواهیم این داستان‌ها و شخصیت‌ها را غیر قابل تشخیص کنیم و ذات‌‎شان را تغییر بدهیم، ما قصد وارونه کردن همه چیز را نداریم.

به نظر می‌رسد که بخش کمدی و شوخ طبعی فیلم Justice League از سوی شخصیت‌‌ها و قهرمانان جدید به فیلم تزریق بشود، بخصوص «سایبروگ» با بازی «ری فیشر» (Ray Fisher) و «فلش» با بازی «ازرا میلر» (Ezra Miller).

این بت سیگنال که آن را در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» دیده بودیم، در Justice League هم حضور خواهد داشت.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

حال سکانسی از فیلم را برای شما آماده کرده‎ایم تا کمی با حال و هوای طنز فیلم Justice League بیشتر آشنا شوید. در این سکانس، مأمور گوردون (Gordon) با بازی «جی.کی. سیمونز» (J.K. Simmons) بت سیگنال را برای بتمن فرستاده و حالا بتمن همراه با «زن شگفت انگیز» و «فلش» روی سقف اداره پلیس «گاتم» (Gotham) ظاهر شده تا ببیند چه مشکلی پیش آمده:

– گوردون: شما چند نفرید؟

– بتمن: کافی نیستیم.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

گوردون توضیح می‌دهد که شاهدین زیادی در گاتم، یک چیز عجیب دیده‌اند: یک آدم بده با میمون‌های پرنده!

بتمن خشک و بی روح نگاه‌اش می‌کند. ظاهرا هشت دانشمند ناپدید شده‌اند. بعد یک نفر از آن سوی پشت بام فریاد می‌زند و می‌گوید: ۹ نفر.

این آدم کسی نیز جز «سایبروگ». او به سوی گروه حرکت می‌کند و می‌گوید: رئیس آزمایشگاه «استار» دیشب دزدیده شده.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

«زن شگفت انگیز» لبخند می‌زند، با اینکه خبر بدی شنیده اما از دیدن «سایبورگ» خوشحال شده است. «گوردون» توضیح می‌دهد که الگویی برای اتفاق رخ داده وجود ندارد اما تیم متوجه می‌شود که این الگو در زیر زمین قرار دارد. یک تونل قدیمی که در دهه ۳۰ رها شده و شهر گاتم و متروپلیس (Metropolis) را به یکدیگر متصل می‌سازد. گروه تصمیم می‌گیرد تا ببیند آن زیر چه خبر است.

«فلش» به «سایبورگ» اشاره می‌کند و می‌گوید: اگه اونم قصد داره با ما بیاد، توی ماشین جایی باقی نمی‌مونه.

– بتمن: من یه ماشین بزرگ‌تر دارم.

بعد وقتی گوردون کمی سرش را تکان می‌دهد، می‌بیند که مثل همیشه، «بتمن»، «زن شگفت انگیز» و «سایبروگ» ناپدید شده‌اند اما «فلش» آنجا ایستاده و به او نگاه می‌کند.

«فلش» سریع‌ترین مرد روی کره زمین می‌گوید: وای! اینا واقعا این کار رو کردند؟ چه قدر بی ادبانه!

همان طور که دیدید، در این سکانس طنز خوبی وجود دارد، چیزی که به طور کامل در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» غایب بود. «گل گدوت» (Gal Gadot) در این باره می‌گوید:

این فیلم سرگرم کننده، طنز و متفاوت است. هرکدام از کاراکترها، چاشنی و رنگ مخصوص خودشان را به گروه میاورند.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

حتی در سکانسی که «اسنایدر» به خبرنگاران نشان داد هم می‌توان این مسئله را مشاهده کرد. این سکانس «بروس وین» را نشان می‌داد که دارد «بری- فلش – آلن» (Barry Allen) را استخدام می‌کند. این سکانس شباهت زیادی به سکانسی از فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) داشت که در آن «تونی استارک» (Tony Stark)، «پیتر پارکر» (Peter Parker) را به تیم خودش دعوت می‌‎کند. این سکانس به این شکل است:

«آلن» به خانه برمی‌گردد. خانه‌اش یک اتاقک در یک انباری بزرگ است که تمام دیوارهایش با گرافیتی پر شده و یک حلقه بستکبال هم به در وصل شده. او چراغ‌ها را روشن می‌کند و ما تعداد زیادی تلویزیون، مانیتور و همچنین «بروس وین» را مشاهده می کنیم که آنجا روی صندلی نشسته. «آلن» کنجکاو است که بداند او چگونه به اینجا رسیده اما «وین» او را نادیده می‌گیرد و عکسی گرفته شده از یک دوربین نظارت که در «بتمن در برابر سوپرمن» دیده‌ بودیم را به او نشان می‌دهد.

«آلن» می‌گوید: این آدمه شبیه منه ولی قطعا من نیستم. هیپی، موهای بلند، یه پسره یهودی خیلی جذاب، شیر می‌خوره، من شیر دوست ندارم.

در همین حین، «وین» شروع به قدم زدن می‌کند و به سوی لباس قرمز رنگی که آنجاست، می‌‎رود و می‌گوید: من می دونم تو قدرت‌‌های خاصی داری، اما نمی‌دونم چی هستند.

– فلش: مهارت‌های خاص من، ویولن می‌زنم، سایت طراحی می‌کنم…

در همین حال، «وین» لباس او را بررسی می‌کند و متوجه می‌شود که ضد حریق است. «فلش» ادامه می‌دهد: آره، توی مسابقات رقص روی یخ هم شرکت می‌کنم.

– وین: این جنس رو شاتل‌های فضایی استفاده می کنند تا آتیش نگیرند.

در همین لحظه، در یک صحنه آهسته، «بروس وین» یکی از تیغ‌های خفاشی شکل‌اش را به سوی «آلن» پرتاب می‌کند و او کنجکاوانه به آن نگاه می‌کند در حال که به شکلی اسلوموشن از کنارش رد می‌شود و بعد آن را در هوا می‌گیرد. سکوت می‌کند بعد در حالی که شوکه شده، می‌گوید: تو بتمنی؟

– وین: و تو سریعی!

– فلش: این دیگه خیلی ساده‌ست.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

«بروس» به «آلن» می‌گوید که در حال جمع‌آوری تیمی از آدم‌های با قدرت‌های ویژه است و بر این باور است که دشمنان خطرناکی در راه‌اند. «آلن» بدون وقت تلف کردن، می‌پذیرد که به او بپیوندد و «بتمن» تعجب می‌کند که چرا او به این سرعت پذیرفت. «آلن» می‌گوید: به دوست نیاز دارم.

بعد تیغ خفاشی را بالا می‌گیرد و می‌پرسد: می‌تونم این رو نگه دارم؟

این سکانس خیلی خوب از کار در آمده و «ازرا میلر» در این نقش دوست داشتنی به نظر می‌رسد. مثبت ترین نکته در مورد حضور او این است که انرژی واقعی را به دنیای DC می‌آورد، چیزی که از ابتدا در این دنیا وجود نداشت، اگر کسی از دست ما ناراحت نشود، این همان انرژی فیلم‎های مارولی است که حالا در یک اثر DC هم به خوبی آن را می‌بینیم، حتی در پشت صحنه هم این انرژی خوب ملموس است.

اما طنز این سکانس تنها نکته مهم نیست، بلکه لباس «فلش» هم جذابیت‌های خودش را دارد. این لباس که توسط «مایکل ویلکینسون» (Michael Wilkinson) طراحی شده، شامل ۱۴۹ تکه می‌شود و سوار کردن‌اش هشت روز زمان می‎برد (اما تنها ۵ دقیقه برای پوشیدن و بیرون آوردن‌اش وقت نیاز است). تصور کنید که یک تکه قرمز رنگ از جنس شیشه‌های شکسته است که بخش‌هایش ذره‌ای با یکدیگر فاصله دارند و با سیم به یکدیگر متصل‌اند و وقتی او می‌دود، آن‌ها برق (با جلوه‎های ویژه کامپیوتری) تولید می‌کنند.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

«سایبروگ» تنها عضو فیلم Justice League است که لباس‌اش به طور کامل توسط جلوه‌های ویژه کامپیوتری ساخته خواهد شد. «فیشر» روی صحنه، تنها یک لباس خاکستری می‌پوشد. طبق تصاویری هنری که مشاهده شده، لباس «سایبورگ» را می‌توان تلفیقی از «ترمیناتور تی ۸۰۰» (T-800 Terminator) و «اولتران» (Ultron) دانست و بخش‌های خالی با بدن خودش پر می‌شوند.
فیلم Justice League

«بت موبیل» جدید بتمن در فیلم Justice League جذاب به نظر می‌رسد.

لباس بتمن در فیلم Justice League تغییر چندانی نسبت به «بتمن در برابر سوپرمن» نداشته است. اما در آخر فیلم، به گفته «مایکل ویلکینسون»، لباس بتمن «تاکتیکی» می‌شود. یک پوشش فیبر کربنی روی آن را می‌پوشاند که مقاوم‌تر است و البته خیلی هم جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

اما خفن‌ترین بخش بتمن، همه تکنولوژی‌های جدید اوست که دیدن‌شان خالی از لطف نیست. نه تنها «بت موبیل» (Batmobile) که در فیلم قبلی نابود شده بوده، دوباره ساخته شده و پیشرفته‌تر شده، حالا یک زره جدید دارد و چندین سلاح قدرتمند جدید با خود همراه کرده است. «شوالیه تاریکی» قرار است یک جت جدید به نام «روباه پرنده» (The Flying Fox) هم داشته باشد که با آن دوستان و هم‌تیمی‌هایش را به مقصد می‌رساند و همچین یک شبه-تانک به نام «The Nightcrawler» که شبیه چیزی است که در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) دیده بوده بودیم را هم به پارکینگ‌اش اضافه کرده. بتمن قرار است غار و مخفی‌گاه جدید هم داشته باشد که وسیله نقلیه‌هایش را در آنجا انبار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که از «The Nightcrawler» در سکانس تونل استفاده بشود. در این سکانس «پارادیمون‌ها» (parademons) یا همان «میمون‌های پرنده» که گوردون می‌گفت، به اعضای لیگ عدالت حمله می‌کنند و «The Nightcrawler» تلاش می‌کند با آن‌ها مبارزه کرده و جلوی آن‌ها را بگیرد. لوکیشن تونل به طور کامل ساخته شده و طبق شنیده‌ها بسیار خوب و تحسین برانگیز طراحی شده است.
نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

«استپن ولف» در سکانس حذف شده از فیلم «بتمن در برابر سوپرمن»

داستان فیلم Justice League از این قرار است: بعد از اتفاقات فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»، «بروس وین» و «پرینس دایانا» تصمیم می‌گیرند یک گروه از قهرمانان درست کنند. فیلم همان طور که به تشکیل این گروه می‌پردازد، داستان جستجوی آن‌ها به دنبال سه Mother Box را هم مورد هدف قرار می‌دهد. (Mother Box یک دستگاه قدرتمند در دنیای DC است که می‌تواند انرژی را از جایی به جای دیگه انتقال دهد، خطر را احساس کند، زندگی را بفهمد، ساختار یک ماده را تغییر دهد و ده ‌ها ویژگی دیگر که آن را به سلاحی به شدت خطرناک تبدیل می‌کند.). با اینکه داستان از حمله «پارادیمون‌ها» به زمین آغاز می‌شود اما محدوده و وسعت آن به ماقبل تاریخ باز می‌گردد، زمانی که انسان‌ها، آمازونی‌ها (Amazonians) و آتلانتیسی‌ها (Atlantians) در صلح کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و هرکدام از آن‌‎ها یک Mother Box در اختیار دارد (اگر یادتان باشد یا فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» را دیده باشید، نگاهی اجمالی به آن داشته‌اید) و حالا میلیون‌ها سال بعد، «استپن ولف خبیث» (Steppenwolf) یکی از کسانی است که می‌‎خواهد این Mother Boxها را بدست بیاورد و تیم عدالت باید جلوی او ایستادگی کند.

«اسنایدر» در مورد حضور «استپن ولف» می‌گوید:

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

او کسی است که حضورش وجود لیگ قهرمانان را توجیه می‌کند. به نظر من شما باید تهدیدی در فیلم داشته باشید که هم سرگرم کننده باشد و همه دیوانه‌وار و البته Mother Boxها همیشه یک تکنولوژی لذت بخش و عجیب و غریب DC هستند.

هنوز بازیگر نقش «استپن ولف» انتخاب نشده اما «دبرا اسنایدر» گفته که این شخصیت با فناوری Motion capture ساخته خواهد شد. هنوز تصویر هنری از این شخصیت منفی و شرور ارائه نشده، گرچه ما او را لحظه‌ای در حال صحبت با «لکس لوتر» در صحنه حذف شده «بتمن در برابر سوپرمن» مشاهده کرده‌ایم. با اینکه «اسنایدر» هنوز حضور «لکس لوتر» را تأیید نکرده اما در بر این باور است که:نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

زندان‌‎ها در دنیای کمیک بوک‌ها، چندان قابل اطمینان نیستند.
نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

این اولین تصویری است که از «آکوآمن» منتشر شده اما لباس او در فیلم Justice League کمی متفاوت خواهد بود

با اینکه اشارات زیادی به «آتلانتیس» شده اما هنوز نمی‌دانیم که «جیسون موموآ» (Jason Momoa) بازیگر نقش «آکوآمن» (Aquaman) چگونه وارد داستان خواهد شد. در فیلم، «امبر هرد» (Amber Heard) در نقش «مارا» (Mera) همسر او بازی می‌کند و همچنین حضور «ویلیام دفو» (Willem Dafoe) در نقش «والکو» (Vulko) تأیید شده است، «والکو» معلم و مرشد «آکوآمن» (Aquaman) می‌باشد. لباس‌های آتلانتیسی‌ها بسیار جالب طراحی شده، حالتی ماهی مانند دارد و با زره پوشیده شده، اگر به آن‌ها نزدیک شوید، تقریبأ رنگین کمانی هستند.

حالا که بحث ما راجع به «بتمن»، «فلش»، «سایبورگ»، «واندر وومن» و «آکوآمن» به پایان رسید، فقط می‌ماند سوپرمن. (خطر اسپویل خطرناک پایان فیلم «بتمن در برابر سوپرمن») همان طور که احتمالا می‌دانید، «مرد پولادین» در انتهای فیلم قبلی کشته شد اما این مرگ طول زیادی نخواهد کشید، سازندگان فیلم Justice League حتی این مسئله را انکار نمی‌کنند.

«دبراه اسنایدر» در این باره می‌گوید:

لیگ عدالتی بدون سوپرمن وجود ندارد. چگونگی بازگشت او به دنیای ما چیزی است که فعلا علاقه‌‎ای به بازگو کردن‌اش نداریم اما او بازخواهد گشت.

«زک اسنایدر» هم اضافه می‌کند:

با فیلم «بتمن در برابر سوپرمن»، می‌‍خواستم که سوپرمن دلیلی برای سوپرمن بودن پیدا کند، یک دلیل موجه برای احساسات‌اش نسبت به بشریت، این چیزی است که از کمیک‌ بوک‌ها می‌فهمیم…اما در فیلم، احساس کردم باید اتفاقات خاصی برای او رخ بدهد تا به آن درجه برسد و اگر او دوباره ظاهر شود، این مسئله بخش بزرگی از داستان خواهد بود.

فیلم Justice League

«کویل» و «اسنایدر» سر صحنه فیلم «بتمن در برابر سوپرمن». سوپرمن در Justice League بازمی‌گردد اما نقش‌اش در داستان هنوز مشخص نیست.

همان طور که در ابتدا گفتیم، فیلم یک اثر مستقل است. «زک» و «دبراه اسنایدر» هم بر همین موضوع پافشاری می‌کنند. این در حالی هست که فیلم Justice League: Part 2 هنوز روی تقویم‌ها وجود دارد. «دبراه اسنایدر» می‌گوید:

ما در حال کار روی فیلم Justice League هستیم، تنها Justice League، یک فیلم.

از طرف دیگر، زک اسنایدر هم به شوخی می‌گوید:

این‌گونه نیست که فیلم تمام شود و شما بگویید: خب باشه، اینم از دنیای DC !

اینکه رویکرد جدید «اسنایدر» نسبت به فیلم Justice League جواب می‌دهد و «بتمن»، «سوپرمن» و باقی قهرمان دنیای سینمایی DC را نجات خواهد داد یا خیر، هنوز مشخص نیست. این فیلم مدت زمان زیادی تا اکران فاصله دارد و تا قبل از آمدن‌اش می‌توانیم، دو فیلم دیگر از DC یعنی «جوخه خودکشی» (Suicide Squad) و «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) را ببینیم. اما نکته قابل تأمل این است که تیم سازنده فیلم Justice League در تلاش‌اند تا همه طرفداران را راضی کنند. آن‌ها ‌می‌خواهند فیلمی بسازند که هم به تنهایی قابل اعتنا است و هم به عنوان بخشی از یک دنیای بزرگ‌تر قابل اعتماد. آن‌ها کاملا واقف هستند که بسیاری از مردم، فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» را دوست نداشتند و در جواب، یک لحن ملایم‌تر و با ماجراجویی‌های بیشتر برای فیلم Justice League در نظر گرفته‌اند و با تمام قدرت کار می‌کنند تا پرداخت شخصیتی را بیشتر کرده و این دنیای وسیع را به بهترین شکل ممکن عرضه کنند.نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

اما هنوز همه چیز کامل نیست، از جمله اینکه «استپن ولف» نسبت به «دومزدی» (Doomsday) یک قدم رو به جلو محسوب نمی‌شود و اینکه این طنز مارولی، در این فیلم و در دنیای سیاه و تاریکی که «اسنایدر» با «مرد فولادین» و «بتمن در برابر سوپرمن» ساخته، چگونه خواهد نشست و چگونه به کار گرفته خواهد شد، هنوز مشخص نیست.

هنوز بسیار زود است تا با قاطعیت راجع به این فیلم صحبت کنیم، اما فیلم Justice League تا اینجا دلگرم کننده ظاهر شده است. باید توجه کنید که سازندگان بدون دلیل، ۱۷ ماه زودتر از اکران فیلم، این حجم از خبرنگار را سر صحنه دعوت نکرده‌اند بلکه پیامی پشت این قضیه وجود دارد.

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

پیام سازندگان این است: «ما نقاط ضعف را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم که آن‌ها را برطرف کنیم»

تا روز «۱۷ نوامبر ۲۰۱۷» (۲۶ آبان ۱۳۹۶) باید صبر کنیم و ببینیم که آیا «اسنایدر»، «افلک» و باقی اعضای تیم فیلم Justice League می‌توانند به حرف‌هایش عمل کنند و یک اثر تحسین برانگیز تحویل طرفداران بدهند یا خیر. فعلا تا آن موقع، می‌توانید فیلم Suicide Squad با بازی مارگوت رابی، ویل اسمیت، جرد لتو، ویولا دیویس و جوئل کینمن را دو ماه دیگر در روز ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) روی پرده ببینید.نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

نقد بررسی کامل فیلم ابر قهرمانی لیگ عدالت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا