معرفی کامل بازی فارکرای ۵ (farcry5-2017) یوبی سافت

[ad id='39844']

معرفی کامل بازی فارکرای ۵

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، یوبی‌سافت شب گذشته بازی فارکرای ۵ را با منتشر کردن اولین تریلر سینمایی رسما معرفی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این بازی در تاریخ ۸ اسفند ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی‌ منتشر خواهد شد.معرفی کامل بازی فارکرای ۵

یوبی‌سافت اعلام کرد که این بازی در نسخه‌های مختلفی از جمله Standard، Deluxe  و Gold Edition عرضه می‌شود که در آینده اطلاعات این نسخه‌ها در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. افرادی که این بازی را روی پلی‌استیشن ۴ خریداری کنند با یکسری محتوای اضافی در بازی مواجه می‌شوند. البته این محتوا برای گیمرهای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی‌ هم از طریق سرویس Ubisoft Club در دسترس خواهد بود.معرفی کامل بازی فارکرای ۵

بازی در منطقه Montana رخ می‌دهد و گیمرها می‌توانند کاملا آزاده در بازی گشت و گذار کنند. بازی به صورتی طراحی شده که می‌توان تمام آن را دو نفره هم بازی کرد. منطقه مونتانا دارای شهری خیالی به اسم Hope County است که از فرهنگ خاص خودش بهره می‌برد. البته گروهی خلافکار کنترل این شهر را به دست گرفته‌اند. گیمرها با کمک نیروهای محلی باید با این خلافکاران مبارزه کنند. عنوان و اقسام سلاح‌ها و وسایل نقلیه مختلف هم در بازی وجود دارد که می‌شود آن‌ها را شخصی‌سازی کرد.

معرفی کامل بازی فارکرای ۵

معرفی کامل بازی فارکرای 5

معرفی کامل بازی فارکرای 5

معرفی کامل بازی فارکرای 5

معرفی کامل بازی فارکرای 5

معرفی کامل بازی فارکرای 5

معرفی کامل بازی فارکرای ۵


تاریخچه کامل بازی فارکرای

 

فار کرای یک بازی دنیای باز است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ توسط Crytek تولید و توسط Ubisoft منتشر شده است. نبرد های تن به تن،گردش در طبیعت،شکار حیوانات و از دور اسنایپ کردن دشمنان این ها تنها بخشی از بازی Far Cry است.شما در این بازی میتوانید سریع سفر کنید(fast travel)یا مواد بکشید و در خیال خود به جنگ با موجودات عجیب و غریب بروید!این ها همه تنها بخش کوچکی از بازی زیبای Far Cry است.

Far Cry 1

معرفی کامل بازی فارکرای ۵

نام: Far Cry

ناشر: Ubisoft

سازنده: Crytek

تاریخ انتشار: مارس ۲۰۰۴

متا: ۸۹

زمانی که بازی فارکرای منتشر شد تمام بازی های اول شخص یک روند خطی و تکراری را طی میکردند(یک جورایی فاجعه بود)اما فار کرای یک ایده ی نو و خلاقانه بود.در آن زمان این بازی یک گرافیک فوق العاده داشت و توانست متای خیلی خوب ۸۹ را بگیرد.یک بازی شوتر بی نقص که به نوعی انقلابی در بازی های اول شخص بود.فار کرای ۱ شما را به جنگل های سر سبز و استوایی میبرد تا اسرار و راز های این جزیره ی رمز آلود را پیدا کنید.هیولا های جهش یافته اولین دشمن شما اند.یکی ز مهم ترین ویژگی های این بازی گرافیک است که در زمان خودش عالی بود!نورپردازی و صداگذاری بی نظیر محیط های بسته نیز خیلی خوب بودند.شما در این بازی می توانستید شنا کنید،رانندگی کنید و تیراندازی کنید و این دقیقا بر عکس بازی های زمان خودش بود چرا که این بازی فقط بر روی تیراندازی و بکش بکش تمرکز نکرده بود بلکه بر روی آزادی عمل تمرکز کرده بود.

Far Cry 2

معرفی کامل بازی فارکرای ۵

نام بازی: Far Cry 2

ناشر: Ubisoft

سازنده: Ubisoft Montreal

تاریخ انتشار: مارس ۲۰۰۸

متا: ۸۵

با توجه به اینکه حق امتیاز بازی برای یوبیسافت بود اینبار یوبیسافت مونترال شروع به ساخت این بازی کرد و این بازی را به یک فضا و گیم پلی کاملا متفاوت عرضه کرد.درست است که این بازی از لحاظ نمره با نسخه ی قبلی تقریبا در یک سطح بود ولی میشود گفت که نسخه ی قبلی موفق تر بوده است.داستان بازی در مورد یک سرباز بود که باید یک دلال سلاح را در یک بیابان وسیع دستگیر کنید.یکی از نکات منفی این بازی این بود که شما باید مساحت طولانی را تا رسیدن به مقصدتان طی میکردید که همین باعث شد از این بازی چند نمره کاسته شود یکی دیگر ازنکات منفی این بازی میتوان به داستان اشاره کرد که هیچ نکته ی خاصی را پیگیری نمیکرد. اما از یکی از نکات مثبت این بازی میتوان به نوع انتخاب در بازی اشاره کرد،مثلا شما میخواهید از دور دشمنتان را بکشید یا با چاقو از پشت آنها را خفه کنید یا اینکه میتوانید آنها را به آتش بکشید؟انتخاب با شماست.

Far Cry 3

معرفی کامل بازی فارکرای ۵

نام بازی:Far Cry 3

ناشر:Ubisoft

سازنده: Ubisoft Montreal

تاریخ انتشار: دسامبر ۲۰۱۲

متا: ۸۸

بعد چهار سال انتظار یوبی سافت غوغایی به پا کرد.جیسون به همراه برادر و دوستانش به جزیره ای استوایی سفر کرد قافل از آنکه ماجراهایی در انتظارشان است. یوبیسافت مونترال نشان داد که در این چهار سال وقت شان را هدر نداده اند.آنها به دست مرد روانی می افتند با نام واس مونته نگرو که همین واس قصه ی ما سردسته ی دزدان جزیره استدر ابتدای بازی واس یک کاری میکند(کاملا ناراحت کننده)که باعث میشود شما انگیزه ای دو چندان برای کشتن او داشته باشید و وقتی از آن پایگاه(مقر دزدان)فرار میکنید در رودخانه ای می افتید و…گیم پلی یکسری فرق های اساسی با نسخه ی قبلی کرده بود مثلا شما باید به برج های رادیویی میرفتید تا ماموریت های جانبی را باز میکردید و همینطور اطراف نقشه را میدید.در فارکرای ۳ آزادی عمل شما به اوج خود رسیده بود.از نکات مثبت بازی میتوان به باگ های کم،شخصیت پردازی فوق العاده،آزادی عمل بسیار،مرحله های متفاوت،موسیقی خوب،هوش مصنوعی عالی و…اشاره کرد.در این بازی به آپگرید(upgrade) خیلی اهمیت داده شده بود و شما چگونه بایدخود را آپگرید میکردید؟معلومه با شکار کردن.

Far Cry 4

معرفی کامل بازی فارکرای ۵

نام بازی: Far Cry 4

ناشر: Ubisoft

سازنده: Ubisoft Montreal

تاریخ انتشار: نوامبر ۲۰۱۴

متا: ۸۰

این بازی که همین اواخر منتشر شده شخصیت منفی آن یک هم ***گرا است که pagan min نام دارد.این بار یوبی سافت کمتر ریسک کرده و این بازی را با شباهت بسیار به far cry 3 روانه ی بازار کرده.این بار شما به کوه های هیمالیا سفر میکنید و به شهر خیالی کایرات پا میگذارید تا به نصیحت مادرتان گوش کرده و او را در جایی که گفته دفن نمایید ولی شما میفهمید همین پاگان مین عاشق مادرتان بوده و او را میشناسد و یک جورایی میشود گفت یک مثاث عشقی تشکیل شده بود.شما در نقش آجی قلیی هستید که باید با کمک جبهه ی مخالف پاگان او را بکشید.این بار یوبی سافت به شما اجازه ی انتخاب میدهد تا داستان را عوض کنید یعنی در بازی در سه جا به شما حق انتخاب میدهد پس بنابراین این بازی بر اساس انتخاب های شما داستانش عوض میشود.(تصویرpagan min را در بالا مشاهده میکنید).

معرفی کامل بازی فارکرای

معرفی کامل بازی فارکرای ۵

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *