نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن۲۰۱۷ برادران وارنر

[ad id='39844']

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

محدودیت‌ها برای واکنش به فیلم Wonder Woman در فضای مجازی برداشته‌شد. بر کسی پوشیده نیست که استودیوی برادران وارنر با مشکلات زیادی پیرامون دنیای گسترده دی‌سی در سینما روبرو بوده‌است. به جای دنبال کردن رد پای فیلم Man of Steel در قالب یک دنباله معمولی، استودیو تصمیم گرفت مسیری کاملا متفاوت را دنبال کرده و جهانی گسترده را که اکنون ابرقهرمانانی مانند سوپرمن، بتمن، واندر وومن، آکوامن، فلش، سایبورک و بسیاری دیگر از شخصیت‌های کتاب‌های مصور DC در آن حضور دارند، به وجود آورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

قبل از آنکه تمام شخصیت‌های بالا را در اواخر امسال در فیلم پرانتظار لیگ عدالت ملاقات کنیم، فصل بعدی برای DCEU مخاطبان سینما را به جنگ جهانی اول و حال و هوای آن خواهد برد، جایی که داستان ریشه‌ای دایانا پرینس / واندر وومن قرار است در آن روایت شود. پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردانی این فیلم مهم را بر عهده دارد و داستان آن از روی کتاب مصور نوشته‌ی آلان هاینبرگ (Allan Heinberg) و جف جانز (Geoff Johns) اقتباس شده‌است. گل گدو (Gal Gadot) نقش قهرمان مرکزی فیلم را بر عهده دارد و در کنار او کریس پاین در نقش استیو ترور حضور خواهد داشت.

برادران وارنر فیلم را به صورت محدود برای تعدادی از اعضای رسانه به نمایش گذاشت و واکنش‌های اولیه پیرامون آن مثبت بوده‌اند. در حالی که هنوز انتشار نقدهای کامل ممنوع است، واکنش‌های اولیه در فضای مجازی منتشر شده‌اند که تمام آنها تا به این لحظه مثبت بوده‌اند. تعدادی از این واکنش‌ها فیلم را پس از عنوان شوالیه تاریکی سال ۲۰۰۸، بهترین فیلم DC قلمداد می‌کنند. شما می‌توانید تعدادی از توئیت‌های منتشر را در زیر مشاهده کنید:

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

Andrew Dyce

محدودیت‌ها برداشته‌شد، در نتیجه می‌توانم به صراحت بگویم که پتی جنکینز داستانی عالی برای شخصیت واندر وومن روایت کرده‌است. فیلم از بسیاری جهات بهتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتم.

Eric Eisenberg

واندر وومن بهترین فیلم DCEU تا به این لحظه است. قلب دایانا این قدرت را به فیلم داده است و تغییر از دنیای افسانه به جنگ جهانی اول به خوبی صورت گرفته‌است.نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

دلگرم کننده‌ترین جنبه این واکنش‌های مثبت برای طرفداران دنیای نوپای DC این است که این واکنش‌ها بصورت همزمان از طرف منتقدان و سینمادوستان منتشر شده‌است که باعث می‌شود استودیو میل بیشتری برای برداشتن محدودیت انتشار نقد کامل سریع تر از زمان مقرر داشته‌باشد. در حالی که تعدادی از واکنش‌های اولیه برای فیلم‌های بتمن مقابل سوپرمن و جوخه انتحار نیز مثبت بودند اما بسیاری از منتقدان و مخاطبان عادی سینما در مورد آنها اختلاف نظر داشتند که این موضوع باعث شد بردران وارنر محدودیت انتشار نقد را تا آخرین روزهای انتشار آن فیلم‌ها پابرجا نگاه دارد.

Mike Ryan

عاشق واندر وومن شدم. او مرا به یاد سوپرمنی می‌اندازد که کریستوفر ریو آن را بازی کرده‌است: ابرقهرمانی عالی از شمال بی هیچ ترس یا منفی نگری، که دقیقا همان چیزی است که بدان نیاز است.نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

Kate Erbland

واندر وومن به راحتی تبدیل به فیلم محبوب من در دنیای گسترده دی‌سی شد. فیلم همان طنز و عشقی را در قلب خود دارد که فرنچاز اکنون به شدت بدان نیاز دارد. گدو و پاین به شدت جذاب و دوست داشتنی هستند.

Silas Lesnick

بسیار خوشحال هستم که بگویم پس از فیلم شوالیه تاریکی، این فیلم بهترین فیلم دی‌سی است که تا به اکنون ساخته شده‌است. از هم اکنون مشتاق به مشاهده فیلم بعدی هستم.

مشخصا هنوز هم نمی‌توان بدون انتشار نقدهای رسمی بیشتر یا امتیاز واقعی مخاطبان در وبسایت‌هایی مانند IMDB، راتن تومیتوز و متاکریتیک نظری قطعی در مورد این فیلم داشت  اما از این موضوع می‌توان مطمئن بود که صرف نظر از انتشار امتیازات مختلف، واندر وومن خواهد توانست تبدیل به اولین فیلمی شود که منتقدان و مخاطبان عادی سینما کمترین اختلاف نظر را پیرامون آن دارند، موضوعی که باعث می‌شود طرفداران پس از مدت‌ها نفسی راحت بکشند.

Alicia Lutes

واندر وومن ترکیبی از زیباترین و پرتنش‌ترین سکانس‌ها را دارد که بازیگران به خوبی آنها را از آب درآورده‌اند، این سکانس‌ها به صورت خارق العاده طراحی و به زیبایی هرچه تمام‌تر فیلم‌برداری شده‌اند. مشاهده فیلم تجربه‌ای بسیار دلچسب است.

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

ErikDavis

واندر وومن عالی است. فیلم محبوب من در بین عناوین اخیر دی‌سی. فیلم بی پروا است و به خوبی نوشته شده‌است و عنصر طنز به خوبی در آن گنجانده شده‌است. گل گدو تسلط کامل بر اوضاع دارد و به شدت دوست داشتنی است.

Josh L. Dickey

عالی‌ترین بخش فیلم واندر وومن، شخصیت شگفت انگیز واندر وومن است. گل گدو واقعا زن شگفت انگیز است.

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

بسیاری شاید به این موضوع اشاره داشته‌باشند که واکنش‌های اولیه برای فیلم بتمن مقابل سوپرمن نیز به همین اندازه مثبت بودند اما باید گفت که واکنش‌ها به آن فیلم از طرف مخاطبان عادی سینما منتشر شده بود، در حالی که توئیت‌های بالا مربوط به اعضای فعال رسانه هستند. البته با در نظر گرفتن فیلم‌های قبلی و سابقه نه چندان درخشان، کمی قابل درک است که عده‌ای در مورد فیلم جدید برادران وارنر در دنیای DC بدبین باشند. به هر حال اگر نقدهای کامل نیز به همان اندازه مثبت باشند که واکنش‌های اولیه هستند، باید گفت که پس از مدت‌ها دی‌سی و برداران وارنر برای اولین بار با فیلمی مقبول روبرو خواهند بود.نقد بر

 

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومنرسی کامل فیلم واندر وومن

علی رغم حضور در فرهنگ  عمومی برای مدت بیش از ۷۵ سال، شخصیت واندر وومن به تازگی و در سال گذشته برای اولین بار پا به عرضه سینما گذاشت. حال در طول دو سال، او در سه فیلم حضور دارد. اگر همه چیز طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته پیش رود، این آخرین باری نیز نخواهد بود که دایانا پرینس را در فیلم مخصوص خود مشاهده می‌کنیم. استودیو از هم اکنون برنامه‌هایی برای ساخت دنباله برای واندر وومن دارد، اگرچه هنو زمان اکران دقیق برای آن مشخص نشده‌است.

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

منبع: سینما گیمفا نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

نقد بررسی کامل فیلم واندر وومن

[scrolling_box title=”هالیوود” display=”tag” tag=”هالیوود” autoplay=”yes” header_background=”#000000″ header_text_color=”#ffffff”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *