نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری

[ad id='39844']

نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری

داستان فیلم «سارا و آیدا» درباره یک رفاقت زنانه است؛ دوستانی که قرار است پشت هم باشند و حالا برای ایستادن پای این قرار هزینه گزافی را می پردازند. توضیح بیشتر احتمالا باعث آوردن داستان شود اما همین قدر بدانید که داستان و ایده اولیه (فارغ از کیفیت پرداخت سینمایی) برگ برنده این فیلم است. به پرداخت سینمایی اش اما نقدهای جدی و اساسی وارد است که عمدتا به تبدیل ضعیف ایده جذاب به فیلمنامه و در نهایت فیلم بر می گردد. پایان بندی فیلم دیگر پاشنه آشیل «سارا و آیدا» است.
* ترکیب بازیگران: ترکیب غزل شاکری، پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی برای خوش اقبالی یک فیلم در گیشه ترکیب قابل قبولی است، به خصوص زوج شاکری و آهنگرانی که در فضای داستان به خوبی توانسته اند دو کاراکتر «سارا و آیدا» را از آن خود کنند و یک رفاقت باورپذیر را به تصویر بکشند. این اما به معنای توان بازیگران مذکور در تضمین گیشه فیلم نیست و صرفا ناظر به بازی خوب شان است. سعید چنگیزیان، میثاق زارع، شیرین یزدان بخش، احمد هاشمیان، عباس احمدی مطلق و تینا پاکروان دیگر بازیگران «سارا و آیدا» هستند که نقش های کوتاهی بر عهده دارند.
* حاشیه: «سارا و آیدا» ابتدا قرار بود با بازی یغما گلرویی، شاعر مطرح تولید شود اما این همکاری در همان مرحله پیش تولید منتفی شد. حضور فیلم در جشنواره سال پیش فجر هم زیر سایه همزمانی با حضور فیلم «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان قرار گرفت. دو فیلمی که عملا محصول یک تیم تولید بودند و اتفاقا نقدهای مشترکی در پایان بندی به هر دو وارد شد.
* پیش بینی فروش: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان. فیلم «سارا و آیدا» می تواند فروش متوسطی داشته باشد اما کشش و ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به پدیده در گیشه را ندارد. غالب نظرهایی که از سوی مردم بعد از تماشای «سارا و آیدا» به اشتراک گذاشته شد نشان می دهد فیلم در جهت رضایت آنها موفق عمل نکرده است.
نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری نقد بررسی کامل فیلم سارا و آیدا مازیار میری
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *