هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست (غول برره)

[ad id='39844']

هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست

سیمرغ پلاس ||ظاهرا  پیج تتلو از دسترس خارج شده.
حالا اینکه پاک کرده یا هک شده یا موقتیه یا جو سازی تتلوعه یا هرچی به زودی خبر دار میشیم.
من که میگم فیلمشه. زمان انتخاباتم یه چند بار ازین کارا 

 

احمد ایراندوست با این متن مسئولیت از دسترس خارج شدن پیج تتلو را به عهده گرفت

درنیوفتید …..علی الخصوص بچه ابادان خ شاهپور باشه …اینم عیدی من به دوستان…عاقلان دانن


واکنش احمد ایراندوست به تتلو در اینستاگرام

 احمد ایراندوست (غول برره ) اینستاگرام خود را با انتشار پستی در رابطه با کنسرت امیرتتلو با چادر به روز کرد.

وی در این پست امیرحسین مقصودلو را به شدت مورد انتقاد قرار داده و به او پیشنهاد داده است تا خود را به پرفسور سمیعی نشان دهد!

امیر تتلو پیشتر عنوان کرده بود که بانوان تنها با چادر اجازه حضور در کنسرت او را خواهند داشت.

 

 

 

بیوگرافی احمد ایراندوست بادیگارد و بازیگر

احمد ایراندوست متولد سال ۱۳۴۹ در آبادن است. وی را با قد ۲ متر و ۱۰ سانتی اش نمی توان ندید ! می‏گوید سال ۱۳۶۸ قهرمان بوکس ایران بوده. بعد رفته دوبی و مدتی محافظ شخصی شیخ محمد (حاکم دوبی) و خوانندگان معروفی مانند راغب علامه بوده است. همچنین در دوبی با جکی شرف (بازیگر هندی) در یک فیلم هندی بالیوود بازیگری کرده است

می گوید از طریق شرکت بادیگارد دوبی به آمریکا رفته و حدود ۱۳ سال نیز در آمریکا ساکن بوده و در هالیوود محافظ شخصیت‌هایی مثل «جنیفر لوپز»، «نیکلاس کیج»، «ماریا کری» و «ویتنی هیستون» بوده است و برای هر ساعت ۱۰۰ دلار و بیشتر دستمزد می‌ گرفته. میگوید نیکلاس کیج از هیکل او متعجب شده و گفته “توی ایران هم همچین سایزی پیدا می‏شود؟” همچنین میگوید یکی از خانم‌ های بازیگر آمریکا غیرت و ناموس پرستی ایرانیان را خوب میشناخت!

ایراندوست پس از ازدواج در ایران به ایران بازگشته و در سریال “شبهای برره” به عنوان “غول برره” بازی کرد و معروف شد. همچنین در فیلم اخراجی ها و در سریال مختارنامه هنرنمایی میکند. احمد ایراندوست میگوید برخی از اعضا خانواده اش نیز درشت هیکلند، مثلاً یکی از پسر عمو هایش قهرمان بوکس انگلیس است. “اسمش راشد است، ولی به او می‏گویند ری” پدرش شهاب ایراندوست هم قهرمان کشتی ایران و همرزم جهان پهلوان تختی بوده است.

 

 

ایراندوست می گوید سوار ماشین شدن در ایران برایش مشکل است “وقتی می‏نشینم، پاهایم می‏رود بالای داشبورد. خیلی وقت‌ها ‌هم که راننده‌ها ‌من را می‏شناسند، می‏گویند: برو صندلی عقب، راحت بنشین. کسی را سوار نمی‏کنیم.” از خاطراتش میگوید و اینکه یک بار محافظ خواننده معروف آمریکا و کانادا برایان آدامز بوده و متعجب شده که آدامز گیتارش را از خودش جدا نمی‏کرده و حتی دستشویی هم که می‏رفته با خود مبرده است و تمرین می‏کرده و ایراندوست هم از بیرون دستشویی تقلید صدای آدامز را می کرده و آدامز هم فکر میکرده انعکاس صدای خودش است ولی بعدً از دستشویی بیرون آمده و گفته “احمد، تو بودی؟” بدین ترتیب ایراندوست در لفافه ادعا میکند هم انگلیسی اش خیلی خوب است و هم صدای خوبی به انگلیسی دارد.

 

 

ایراندوست همچنین ادعا میکند که به پنج زبان زنده دنیا تسلط دارد. صحت برخی از ادعاهای ایراندوست توسط منابع مستقل تایید نشده و در سخنان و زندگینامه وی ابهاماتی هم وجود دارد. وی در یک مصاحبه گفته که پس از ازدواج با همسرش که که خواهر دو شهید بوده به این نتیجه رسیده که زندگی در آمریکا با روحیات و عقایدش سازگار نیست و به ایران بازگشته است .

 

هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست هک شدن صفحه اینستاگرام تتلو توسط احمد ایراندوست

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *