ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز

[ad id='39844']

ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس از دستگیری فردی که خود را به‌جای وزیر امور خارجه کشور معرفی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی جوکار اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص فردی که با ایجاد دفتر مهاجرتی صوری در یکی از نقاط شهر شیراز با همدست خود اقدام به صدور روادید جعلی برای مسافرت و اقامت در اروپا می‌کرد، این فرد توسط پلیس دستگیر شد.

 

 
وی گفت: این مجرم با دریافت ده‌ها میلیون تومان پول از اشخاص متقاضی سفر به اروپا و آمریکا با تقلید صدا خود را نماینده وزارت امور خارجه یا به‌صورت تلفنی خود را محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه معرفی می‌کرد!

 

 
به گفته رئیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان فارس، پلیس پس از تحقیقات گسترده، متهم را دستگیر و تحویل مقامات قضایی‌ کرد.

 

 
وی افزود: متهم باانگیزه کلاه‌برداری از طریق اقدامات متقلبانه و جعل عناوین دولتی و امنیتی تحت عناوین مشابه سابقه کیفری داشته است و در مواردی نیز از عناوین مأمور انتظامی، مأمور دادستانی، حراست قوه قضاییه، مأمور اماکن، مأمور وزارت اطلاعات و … سوءاستفاده کرده است.

 

 
جوکار از کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند خواست که برای این منظور فقط به مراکز مجاز و نمایندگی‌های مربوطه مراجعه کرده تا در دام‌ افراد جاعل و کلاه‌بردار گرفتار نشوند.

 

 

گفتنی است از جاعلان چندین مهر جعلی وزارت امور خارجه و گواهینامه‌های جعلی دفاتر این وزارت خانه و لوح‌های تقدیر ‌و مبالغ دریافتی کشف و ضبط و تحویل مقام قضایی شد.

 

ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز ماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیرازماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیرازماجرای دستگیری ظریف قلابی در شیراز

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *