معرفی کامل و تصاویر فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو

[ad id='39844']

فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی

نت فلیکس (Netflix) (شبکه‌ی جهانی رسانه سیال و تولیدکننده مجموعه‌های تلویزیونی) تا امروز موفق شده تا جایگاه خود را به عنوان رسانه ی پخش فیلم میان میلیون‌ها نفر ثبت کند، و از سال های گذشته آنها به تولید فیلم‌های سینمایی نیز مشغول شده‌اند. از میان فیلم‌هایی که توسط این شرکت تولید شده می‌توان به «جانوران بدون کشور» Beasts of No Nation و فیلم Netflix اشاره کرد. این شبکه به تازگی تصمی بزرگی برای تولید فیلمی گرفته که بینندگان و منتقدان سینما مدت هاست منتظر ساخت آن هستند. فیلم «مرد ایرلندی» The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، فیلمی که رابرت دنیرو (Robert De Niro) و آل پاچینو (Al Pacino) این دو ابر ستاره‌ی هالیوود را دوباره با هم همبازی خواهد کرد. گفته می شود که نت فلیکس ۱۰۵ میلیون دلار برای حقوق بین المللی این فیلم پرداخت کرده است. فیلمی که برای سال ۲۰۱۹ برای اکران آماده خواهد شد.

 

مارتین اسکورسیزی قرارداد اولیه خود را با شرکت پارامونت داشته است و اما به نظر می رسد پیش ساخت این فیلم همزمان با شکست مدیر سابق پارامونت شده، مدیری که با ضرری چند صد میلیون دلاری برکنار شد. به گفته ای انتقال فیلم «مرد ایرلندی» به نت فلیکس به دلیل این بوده است که پارامونت در حال حاضر توانایی برداشتن ریسک بزرگ را ندارد و این فیلم به نظر ریسک بزرگی برای شرایط حال حاضر این کمپانی‌ست. شبکه نت فلیکس در تلاش است تا تمام حقوق فروش فیلم را در سراسر دنیا خریداری کند، کاری که با تمام فیلم هایش انجام می‌دهد.

داستان فیلم بر اساس زندگی قاتل حرفه ایی و مافیایی شیران (رابرت دنیرو) ست. کسی که بیش از همه برای قتل جیمی هوفا (آل پاچینو) شناخته می‌شود. ظاهرا قرار است از همان تکنولوژی که برای فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» The Curious Case of Benjamin Button برای جوان کردن آن شخصیت استفاده کرده اند، در این فیلم هم برای جوان نشان دادن رابرت دنیرو استفاده شود تا ۳۰ سالگی این شخصیت را نیز خود دنیرو بازی کند.

استیون زالیان (Steven Zaillian) فیلمنامه این فیلم رابر اساس کتابی به نام I Heard You Paint Houses نوشته است.

 

دیگر بازیگران این فیلم جو پشی (Joe Pesci) در نقش ( راسل بوفالینو – Russell Bufalino) مافیایی که تمام ساحل شرقی را زیر سلطه خود داشت و هاروی کیتل (Harvey Keitel)‌ در نقش رئیس مافیایی دیگر هستند. بابی کانویل (Bobby Cannavale) هم قرار است در نقش گانگستر نیویورکی (جو گلو – Joe Gallo) در فیلم حضور داشته باشد، کسی که شیران در اواخرعمرش قتل جیمی هافو را به او اعتراف کرد. شیرا در تمامی طول عمر خود کار خود را از خانواده‌اش پنهان کرده بود و تنها در ۵ سال آخر عمرش بود که زندگی اش را برای چارلز برنت (Charles Brandt) نویسنده بازگو کرد و تنها ۶ هفته پس از اتمام کتاب از دنیا رفت.

این فیلم نهمین همکاری رابرت دنیرو و اسکورسیزیست ولی به طور شگفت انگیزی این اولین کار اسکورسیزی و آل پاچینو خواهد بود.

تنها مشکل این است که تا سال ۲۰۱۹ باید منتظر بمانیم تا این فیلم را ببینیم.

 

فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیز ی فیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزیفیلم ایرلندی مارتین اسکورسیزی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *