نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷: به جنگل خوش‌آمدید(Jumanji: Welcome to the Jungle)

[ad id='39844']

نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷

فیلم «جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید» Jumanji: Welcome to the Jungle نشانگر بازی راک/دواین جانسون (Dwayne ‘The Rock’ Johnson)، کوین هارت (Kevin Hart)، کرن گیلن (Karen Gillan) و جک بلک (Karen Gillan) است. این فیلم علمی-تخیلی، اکشن و ماجراجویانه‌ و ۳ بعدی آمریکایی به کارگردانی جیک کازدن (Jake Kasdan) و فیلم‌نامه‌نویسی جف پینکر (Jeff Pinkner)، اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg)، اریک سومرز (Erik Sommers) و کریس مک‌کنا (Chris McKenna) ساخته‌شده است.
برخلاف فیلم اصلی و اول که جومانجی در آن یک بازی دستی (مثل منچ و امثال آن) بود، در این فیلم داستان چرخشی مدرن و ۲۰۱۷‌ای گرفته و بازی در آن به بازی‌ ویدئویی تبدیل‌شده است. به‌جای اینکه دنیا پر از حیوانات و اتفاقات درون بازی شود، اینجا نوجوانان داستان به درون بازی ویدئویی و تلویزیون کشیده می‌شوند و تبدیل به آواتار (شخصیت‌های ویدئویی) می‌شوند.
الکس ولف (Alex Wolff) به شکل راک درمی‌آید، سرداریوس بلین (Ser’Darius Blain) شکل کوین هارت را به خود می‌گیرد، مدیسون ایزمن (Madison Iseman) شکل جک بلک و مورگان ترنرتبدیل (Morgan Turner)  کرن گیلن می‌شود.
جک بلک به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که آن‌ها تلاش کرده‌اند که یاد و خاطره‌ی رابین ویلیامز (Robin Williams) مرحوم را در تلاش برای کنکاش در جنگل و زنده ماندن در آن فیلم زنده نگه‌دارند. زمانی که در جنگل هستند به سرنخ‌هایی می‌رسند که توسط شخصیت ویلیامز در فیلم اول برای آن‌ها به‌جای گذاشته‌شده است. درست است که دیگر او در میان ما نیست اما حضورش همچنان احساس می‌شود. او خانه‌ی جنگلی تمام و عیاری ساخته که همچنان آنجاست و بدون حضور به آن‌ها برای نجات کمک می‌کند. بلک در همان مصاحبه به تفاوت‌ها میان داستان و بازیگران فیلم اول؛ بونی هانت (Bonnie Hunt) و کریستین دانست (Kirsten Dunst) اشاره‌کرده است، چیزی که در آنونس به‌خوبی مشخص است.
اینکه در فیلم اول ما دیدی نسبت به اتفاقات درون جنگل نداشتیم اما این فیلم تقریباً در کل در جنگل جومانجی اتفاق می‌افتد که باحال‌ترین مشخصه فیلم است، بینندگان به رمز و راز و عجایب جنگل پرتاب می‌شوند و به خطرها و زیبایی‌هایش آشنا می‌شوند.

 

نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷ نقد بررسی کامل فیلم جومانجی۲۰۱۷

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *