معرفی کامل فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants (ایکس من میوتنت های جدید)

[ad id='39844']

 فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants

(ایکس من میوتنت های جدید)

همانطور که شب گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم وعده داده بود، اولین تیزر تریلر فیلم The New Mutants امروز منتشر شد. در این تریلر مشاهده می‌کنیم که داستان فیلم در یک خانه که شباهت زیادی به تیمارستان دارد، جریان دارد که در این مکان گروهی میوتنت نوجوان که هنوز قدرت خود را کاملا به‌دست نیاورده‌اند، نگه‌داری می‌شوند. در این تریلر شاهد هیچ قدرتی از شخصیت‌های فیلم نیستیم و همه چیز به نظر طبیعی می‌رسد، اما برای قضاوت هنوز زود است و ممکن است در ادامه و اواخر فیلم، شخصیت‌های اصلی فیلم قدرت‌های خود را به‌دست بیاورند. در طول تریلر شاهد صحنه‌های ترسناکی هستیم و همچنین نظاره‌گر وحشت میوتنت‌های نوجوان از اتفاقات پیرامون خود در طول تریلر هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

با این حال،‌ متاسفانه هیچ نشانه‌ای از حضور شخصیت شرور و منفی خرس شیطانی (The Demon Bear) در این فیلم وجود ندارد. با وجود این در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم The New Mutants در دسترس نیست و باید منتظر انتشار تصاویر، تریلر و اطلاعات بیشتری از این فیلم دنیای کامیک مارول باشیم. کارگردانی فیلم The New Mutants بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars (خطای ستارگان بخت ما، یا «بخت پریشان») بوده است. او پیش از این در یک مصاحبه گفته بود که این اثر قرار است اولین فیلم ترسناک مجموعه مردان ایکس (X-Men) باشد. بون اضافه کرد که میتونت‌ها در این فیلم هیچ هدفی برای نجات دنیا ندارند و قرار نیست تلاشی نیز برای این موضوع کنند. آن‌ها در فیلم The New Mutants تنها تلاش می‌کنند تا خود را نجات دهند و به زندگی ادامه بدهند.

میسی ویلیامز در نقش ولفسبین (Wolfsbane)، آنا تیلور جوی در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، بلو هانت در نقش میراژ (Mirage)، چارلی هیتون در نقش کنون‌بل (Cannonball) و آلیس براگا در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم The Fault in Our Stars همکاری داشته‌اند، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The New Mutants را بر عهده داشته‌اند.

فیلم The New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants   فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants  فیلم جهش یافته های جدید The New Mutants

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *