اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ سرخ آبی های پایتخت

[ad id='39844']

اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵

گزارشگر دربی ۸۵

 

در فاصله ۳ روز تا برگزاری دربی ۸۵ یکی از نگرانی‌های هواداران و علاقمندان استقلال و پرسپولیس مشخص نبودن گزارشگر این بازی است. بیشتر هواداران فوتبال علاقمندند تا گزارشگرانی مثل عادل فردوسی‌پور، احمدرضا احمدی یا مزدک میرزایی این بازی را گزارش کنند اما به نظر می‌رسد گزارشگران دیگری هم شانس گزارش این بازی را داشته باشند.

جواد خیابانی که در هفته‌های اخیر بسیار پرکار بود در چند روز اخیر، کمتر بازی‌های پخش شده از صدا و سیما را گزارش کرده و این احتمال وجود دارد که او گزارشگر دربی باشد. علیرضا علیفر در سال‌های اخیر هرگز دربی را گزارش نکرده اما با توجه به نوع گزارش‌های او بعید است این بار هم شانسی برای گزارش این بازی داشته باشد. فردوسی‌پور هم گزارشگر آخرین دربی بوده و احتمالا مدیران شبکه، گزارش دربی ۸۵ را به او نخواهند سپرد. به این ترتیب به نظر می‌رسد شانس جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و مزدک میرزایی برای گزارش شهرآورد ۸۵ بیشتر از سایرین باشد.

 

داور دربی ۸۵

 

دربی هشتاد و پنجم از ساعت ۱۶:۴۰ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که قضاوت این دیدار به بیژن حیدری رسید.

حیدری با کمک رضا سخندان و سعید علی‌نژادیان این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

 

 

بلیت فروش دربی ۸۵

 

سازمان لیگ بالاخره تصمیم گرفت بلیت فروشی دربی را به باشگاه ها واگذار کند. به دنبال اعتراض هایی که به شرکت برهان مبین در مورد بلیت فروشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می شد، سازمان لیگ تصمیم گرفت بلیت فروشی این بازی را به باشگاه پرسپولیس واگذار کند.

با این شرایط بلیت فروشی دربی اینترنتی نخواهد بود و هواداران دو تیم باید بلیت های بازی را صبح بازی از باجه های مستقر در استادیوم آزادی تهیه کنند.

پرسپولیس در این بازی میزبان است و بنابراین در بازی برگشت هم استقلال بلیت فروشی این بازی را برعهده خواهد گرفت.

بازی تیم های استقلال برابر پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

تاریخ دربی ۸۵

 

در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از سوی سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد، هشتادوپنجمین دربی شهر تهران روز پنجشنبه ۴ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود دیدار استقلال – پرسپولیس ۵ آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

نام دربی ۸۵

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال, حجت‌اله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: دربی ۸۵ حساس‌ترین و بزرگ‌ترین دربی قاره ‏آسیاست که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر جهان مورد توجه فوتبالدوستان ایرانی قرار می‌گیرد و حتی بسیاری از رسانه‌های معتبر قاره آسیا نیز این مسابقه را رصد می‌کنند. این مسابقه ‏بهترین فرصت برای ارائه نمایشی مطلوب  از فوتبال کشور و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.‏

حجت‌اله بهمنی تصریح کرد: با هماهنگی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دربی ۸۵ را به نام مربی ‏اخلاق فوتبال کشور زنده یاد پرویز دهداری، سرمربی فقید تیم ملی ایران برگزار خواهیم کرد و پیش ‏از این مسابقه از خانواده دهداری تجلیل خواهد شد. دهداری از جمله مربیانی بادانش ایران بود ‏که‎ ‎همواره بر اخلاق‌گرایی در ورزش توصیه و عمل می‌کرد به همین دلیل اهالی ورزش او را معلم ‏اخلاق خطاب می‌کنند. ‏

 

 

حاشیه های دربی ۸۵

 

استقلال روز گذشته وینفرد شفر را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرد تا آبی ها بعد از ۱۵ سال صاحب یک مربی خارجی روی نیکمت خود بشوند. استقلالی ها بعد از رولند کخ که در لیگ دوم سرمربی این تیم بود، هرگز هدایت تیم خود را به یک مربی خارجی ندادند؛ اما نتایج ضعیف منصوریان و شاید تجربه موفق پرسپولیس با حضور برانکو در این تیم، باعث شد تا آبی ها خیلی زود سراغ وینفرد شفر بروند و او را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کنند.

نکته جالب این است که شفر در دومین بازی خود روی نیمکت استقلال، باید دربی بزرگ تهران را تجربه کند. دربی که شاید پیروزی در آن بتواند سرنوشت کاری و البته محبوبیت او روی سکوها را تغییر بدهد.

این برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که دربی با حضور مربی های خارجی روی نیمکت استقلال و پرسپولیس برگزار می شود و این موضوع می تواند جذابیت های دربی ۸۵ را بسیار بیشتر از قبل کند.

آنچه مسلم است در حال حاضر پرسپولیس با برانکو به هماهنگی و ثبات خوبی رسیده است اما استقلالی ها هم امیدوار هستند با شوک مثبت ناشی از حضور شفر بتوانند اتفاق های این بازی حساس را به نفع خود رقم بزنند.

 

.اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵اخبار و حاشیه های بازاخبار و حاشیه های بازی دربی ۸۵ی دربی ۸۵

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *