بررسی و تحلیل کمیک بوک های مارول

[ad id='39844']

کمیک بوک های مارول

Action Philosophers
همیشه دوست داشتید راجع‌به فیلسوفان بزرگ اطلاعاتی داشته باشید، اما هیچ کتابی شما را به این‌کار ترغیب نمی‌کرد؟ با تشکر از فرد ون لانت Fred Van Lente و رایان دالوی Ryan Dunlavey و هیجانی که به داستان زندگی آن‌ها اضافه کرده‌اند، این کتاب جواب مشکل شماست.

All-New Wolverine Vol. ۱: The Four Sistersاین کتاب مناسب کسانی است که مجموعه «لوگان» Logan را تمام کرده‌اند و دوست دارند بدانند بعد از مرگ Wolverine، سرانجام X۲۳ چه می‌شود. برای بقیه نیز، این کتاب همان‌چیزی است که نیاز دارید، اما هنوز متوجه آن نیستید. کتابی جذاب، سرگرم‌کننده و احساسی، All-New Wolverine یکی از بهترین کتاب‌های مارول در حال حاضر است.

Batman Vol. ۲: I Am Suicide
داستان دومین سری از مجموعه «بتمن»، بسیار جالب شده‌است، همان‌طور که شوالیه تاریکی درگیر رابطه‌اش با کت‌وومن و انجام عملیات سری برعلیه بین Bane، است، شخصیت‌های بد معروف، وارد داستان می‌شوند.

Black Dog: The Dreams of Paul Nash
هنرمند فوق‌العاده، دیوید مک‌کین Dave McKean، این کتاب مصور یا کمیک را براساس اتفاقات واقعی زندگی نقاشی به‌ نام نش Nash درطول جنگ جهانی اول، تصویرسازی و نوشته است. این کتاب بسیار جذاب و زیبا است و تابه‌حال چیزی شبیه آن را نخوانده‌اید.

Black Panther: World of Wankandaاین داستان با همکاری تا نهیسی Ta-Nehisi و رکسان گی Roxane Gay و یونا هاروی Yona Harvey، در دنباله یکی‌ از داستان‌های معروف مارول، Black Panther، نوشته‌شده‌است. احتمال این‌که شخصیت آن در فیلم ابرقهرمانی شخصیت اصلی باشد کم است، اما قدم مهمی برای حاکمیت Panther است.

Daytripper
روایتی تاثیرگذار ازفابیو مون Fabio Moon و گابریل با Gabriel Ba، درمورد داستان‌ مرگ یک شخصیت، به‌صورت برعکس و از آخر به اول و نمایش ‌این‌که با گرفتن هر تصمیم در زندگی، چه راهی را طی خواهیم کرد.

DC: The New Frontier
اثری از داروین کوک Darwin Cooke بزرگ، که داستان شروع فعالیت لیگ عدالت Justice League را بازگو می‌کند. او با چنان سبک و روش خاصی داستان را روایت کرده‌است که به‌راحتی خواننده را جذب می‌کند. این کتاب مناسب کسانی‌ست که تابه‌امروز نظر خوبی درمورد Justice League نداشته‌اند.

 The Flintstones Vol. ۱, Vol. ۲هنوز هم باورش سخت است که بازسازی کارتون معروف کمپانی Hanna-Barbera، یکی از هوشمندانه‌ترین طنزهای کتاب‌های مصور حال‌حاضر شود، اما مارک راسل Mark Russell و استیو پاگ Steve Pugh با این مجموعه توانستند بار دیگر باعث محبوبیت آن شوند.

Hawkeye: Kate Bishop Vol. ۱: Anchor Points
چه کسی فکرش را می‌کرد که جایگزین کردن هاکی Hawkeye با نوجوانی که با ورونیکا مارس Veronica Mars وجه تشابه بیشتری دارد تا با کاپیتان آمریکا، بتواند انقدر موفق باشد؟

James Bond Vol. ۱: Vargr
با وجود این‌که داستان‌های اقتباس گرفته‌شده از فیلم یا رمان گاهی شکست می‌خورند، اما جیمز باند در این زمینه موفق بوده‌است. جیمز باند داستان مصور، تمام ویژگی‌های دشمنانش را دارد: خونسرد، نترس و خطرناک. و البته با شوخ‌طبعی خاص خودش. کتاب Vargr، جیمز باند کلاسیک را وارد دنیای کمیک می‌کند.

She-Hulk Vol. ۱:Deconstructed شخصیت جنیفر والترز Jennnifer Walters بعد از مجموعه Civic War ۲، دیگر آن هالک مونث She-Hulk سابق نیست و همین موضوع باعث شده است که این مجموعه که داستان زنی است که درمواجهه با موقعیت‌های استرس‌زا، به هیولایی تبدیل می‌شود، تبدیل به مثال خوبی برای مواجهه با مشکلات و کنار آمدن با آن‌ها شود.

Suicide Squad Vol. ۱: Trial By Fire
به‌دلیل موفقیت فیلم «جوخه انتحار» Suicide Squad در سال گذشته، چاپ دوباره این کتاب مصور با داستان سیاسی جالبی که در فیلم آن نشان داده نشد و ماموریت‌هایی که به سفر به سیاره‌‌ها و بعد‌های دیگر ختم می‌شود، آغاز شده‌است. داستان کلاسیک فراموش شده‌ای که اکنون، که فیلم‌های ابرقهرمانی بسیار محبوب هستند، وقت خوبی برای بازخوانی و یادآوری آن است.

 Transformers vs G.I.Joe Vol. ۱
با توجه به اهمیت این دو شخصیت برای کمپانی اسباب‌بازی سازی Hasbro، به‌نظر منطقی می‌آید که داستانی درباره مواجهه این دو ابرقهرمان ساخته‌شود. این داستان بازنویسی شده‌است و دنباله هیچ‌ کتابی نیست. این اتفاق، رویای هر کودکی است که در دهه ۸۰ با اسباب‌بازی آن‌ها بازی می‌کرده و در خیالش آن‌ها را در نبردی در مقابل هم قرار می‌داده‌است.

The Vision Vol. ۱: Little Worse Than A Manداستانی درمورد خانواده، زندگی در حومه شهر و پنهان‌کاری، تصور آرام‌تر، زیباتر و درگیرکننده‌تر از هر داستان مصور دیگر مارول است، و به همین‌دلیل، یکی از بهترین محصولات این کمپانی است. وقتی روبات اونجر Avenger برای خود خانواده‌ای بسازد، چه اتفاقی می‌افتد؟ همه‌چیز بهم می‌ریزد. چه داستانی بهتر از این برای مطالعه در تعطیلات؟

کمیک بوک های مارول  کمیک بوک های مارول  کمیک بوک های مارول   کمیک بوک های مارول  کمیک بوک های مارول  کمیک بوک های مارول  کمیک بوک های مارول  کمیک بوک های مارول   کمیک بوک های مارول   کمیک بوک های مارول   کمیک بوک های مارول

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *