معرفی برترین بازیکننان لیگ هفدهم

[ad id='39844']

رترین بازیکننان لیگ هفدهم

ورزش سه، سه مهاجم حاضر در لیگ برتر در صدر بهترین های لیگ هفدهم قرار دارند. بازیکنانی که در بازی های اخیر نیز توانستند بدرخشند و با گل ها و پاس گل های خود حضور در بالای جدول ارزشمندترین بازیکنان را بیمه کنند.


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم همراه “ورزش سه”، باشید:

اول – علی علیپور، پرسپولیس – ۱۷ امتیاز

مهاجم اول پرسپولیسی ها را می توان بهترین بازیکن این روزهای این لیگ در خط حمله دانست. علی علیپور که در دیدار اخیر این تیم در هفته بیست و یکم موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند تعداد گل های خود را در لیگ به عدد ۱۴ رساند تا کماکان به عنوان آقای گل فعلی فوتبال ایران شناخته شود. علیپور علاوه بر این تعداد، ۲ پاس گل و ۱ پنالتی منجر به گل نیز از خود به جا گذاشته است.

دوم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن – ۱۴٫۵ امتیاز

کاپیتان ذوبی ها بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این تیم در دور برگشت رقابت های لیگ است. تبریزی که این روزها در هر دیدار برای تیمش گلزنی یا گلسازی می کند با باز کردن دروازه حریف در دیدار اخیر موفق شد تعداد گل های خود را به عدد ۱۰ برساند تا در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قرار بگیرد. تبریزی تاکنون ۳ بار نیز برای تیمش گلسازی کرده و ۲ پنالتی نیز به دست آورده که ۱ گل به همراه داشته است.

سوم – لوسیانو پریرا، صنعت نفت – ۱۳٫۵ امتیاز

مهاجم برزیلی نفتی های آبادان در لیگ هفدهم یکی از ستاره های این تیم محسوب می شود. او همچنان که در دیدار اخیر این تیم هم گلزنی و هم گلسازی کرده است در دیدارهای قبلی این تیم نیز درخشیده بود و با گل ها و پاس گل های خود موفق به کسب امتیاز برای تیمش شده بود. شیمبا در بازی هایی که برای صنعت نفتی ها در میدان حضور داشت موفق شد ۷ بار گلزنی و ۴ بار گلسازی کند. او تاکنون ۳ پنالتی نیز به دست آورده است که ۲ گل برای آبادانی ها به دنبال داشت.

چهارم – مهدی ترابی، سایپا – ۱۲ امتیاز

مهدی ترابی را می توان فرشته نجات نارنجی پوشان در دیدارهای اخیر دانست. او پس از دبلی که در دیدار برابر تراکتورسازی کرد و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد در دیدار اخیر سایپا توانست تک گل سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند تا بازیکن بی رقیب تیم علی دایی نام بگیرد. ترابی تاکنون توانسته ۷ بار برای تیمش گلزنی کند. او ۴ بار با پاس های خود مقدمات گلزنی هم تیمی های خود را فراهم کرد و ۱ پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است.

پنجم – جاسم کرار، صنعت نفت – ۱۰٫۵ امتیاز

دومین بازیکن صنعت نفت در صدر جدول ارزشمندترین ها باز هم یکی از خارجی های این تیم است. جاسم کرار نیز به مانند شیمبا در بسیاری از بازی های آبادانی ها در رقابت های این فصل درخشیده و هم در گلزنی و هم در ارسال پاس گل موفق شده نام خود را به عنوان یکی از بهترین ها به ثبت برساند. کرار در بازی های این فصل تاکنون موفق شده ۶ بار گلزنی کند. او تاکنون ۳ بار گلسازی کرده و ۲ پنالتی نیز به دست آورده که ۱ گل برای طلایی پوشان به همراه داشته است.

تقدیر از علی قربانی و مهدی قائدی از استقلال

آبی پوشان در دیدار اخیر خود توانستند با ۴ گل حریف خود را در هم بکوبند؛ اما در این میان تعدادی از بازیکنان این تیم درخشش فوق العاده ای داشتند و توانستند بیشترین سهم را در کسب این پیروزی داشته باشند. از جمله این بازیکنان می توان به علی قربانی، مهاجم این تیم اشاره کرد که توانست با دو گل بهترین گلزن این بازی لقب بگیرد. مهدی قائدی نیز یکی دیگر از بهترین های آبی ها بود. او خیلی زود توانست یک پنالتی منجر به گل به دست بیاورد و یک پاس گل نیز در این بازی به ثبت برساند.

رترین بازیکننان لیگ هفدهم   رترین بازیکننان لیگ هفدهم    رترین بازیکننان لیگ هفدهم    رترین بازیکننان لیگ هفدهم  رترین بازیکننان لیگ هفدهم    رترین بازیکننان لیگ هفدهم   رترین بازیکننان لیگ هفدهم   رترین بازیکننان لیگ هفدهم   رترین بازیکننان لیگ هفدهم    رترین بازیکننان لیگ هفدهم   رترین بازیکننان لیگ هفدهم   رترین بازیکننان لیگ هفدهم   رترین بازیکننان لیگ هفدهم  

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *