زیباترین لبخندهای سلبریتهای زن جهان

[ad id='39844']

زیبا ترین لبخند متعلق به کدام ستاره های زن است ، چهره آدمی با لبخند زیبا می شود و ستاره های زن نیز از این قاعده مستثنا نیستند و هنگام خندیدن، چهره شان زیبا تر خواهد شد. در این مطلب سعی کردیم فهرستی از زیبا ترین لبخند ستاره های زن سینما را گردآوری کنیم. 

مگان فاکس

مگان فاکس، مدل و بازیگر آمریکایی است که بیش از ۱۵ سال از ورود وی به دنیای بازیگری می گذرد. او که علاوه بر بازیگری به فعالیت در دنیای مد و فشن نیز مشغول است، تا کنون چندین جایزه معتبر هم در این زمینه بدست آورده است و با تعدادی از معتبر ترین مجلات مد به همکاری می پردازد. اگر چه مگان فاکس یکی از جذاب ترین بازیگران هالیوود است اما بدون تردید ویژگی منحصر بفرد وی، لبخند زیبای او است که چهره او را متمایز می کند. 

 

سلنا گومز

سلنا گومز بازیگر، خواننده و مدل آمریکایی است که پیش تر معشوقه جاستین بیبر نیز بود. این دو نفر در سال ۲۰۱۵ به رابطه مشترک شان خاتمه دادند. به اعتقاد بسیاری سلنا گومز با چهره فریبنده و جذابش، یکی از زیبا ترین ستاره های زن است. وی چهره ای همیشه خندان دارد و حتی یکی از دلایل محبوبیت اش نیز همین لبخندی است که بر لب دارد. 

 

کاترین زتا جونز

زمانی که سخن از زیبا ترین ستاره های زن باشد بی تردید نام کاترین زتا جونز به ذهن خواهد آمد. این بازگیر کارکشته که همسر مایکل داگلاس، یکی از سرشناس ترین بازیگران هالیوود نیز می باشد، دارای یکی از زیبا ترین لبخند ها در میان بازیگران زن است. 

 

کریستی برنکلی

این بازیگر و مدل کهنه کار، چندین دهه است که در بالاترین سطح ممکن در حال ایفای نقش است و به فعالیت حرفه ای می پردازد. او که از سال های آغازین دهه هفتاد درخشش خود را شروع کرده بود، همواره با لبخند های شیرین خود، دل مخاطبان را می ربود. تصویر لبخند او بار ها بر روی مجلات مد و زنان چاپ شده است. 

 

آیشواریا رای

آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ دنیا در سال ۱۹۹۴ است. او به عنوان یکی از زیباترین زنان بالیوود شناخته می شود به طوری که معیار زیبایی شده و زیبایی زنان دیگر هند را نیز بااو می سنجند. اگر چه آیشواریا نقصی در چهره اش ندارد اما یکی از چیزهایی که بر جذابیت او افزوده، لبخندش است. در واقع او با لبخندی بر لب هایش، هواداران خود را همیشه از خود خشنود نگه خواهد داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *