زمان اکران فیلم سونیک خارپشته (Sonic the Hedgehog)

[ad id='39844']

 

زومجی – تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی پارامونت پیکچرز تایید و اعلام کرده که این فیلم لایو اکشن که براساس مجموعه بازی Sonic (سونیک) در دست ساخت است، قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) و پیش از روز شکرگزاری سال ۲۰۱۹ اکران شود. در سال ۲۰۱۶، کمپانی سگا ساخت فیلم Sonic the Hedgehog را رسما تایید و اضافه کرد که انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود. این فیلم قرار است ترکیبی از یک فیلم لایو اکشن و انیمیشن باشد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله خلاصه داستان و بازیگران احتمالی فیلم Sonic the Hedgehog در دسترس نیست.

کارگردانی فیلم Sonic the Hedgehog بر عهده جف فاولر خواهد بود و تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶)، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد. فاولر پیش از این کارگردانی انیمیشن کوتاه Gopher Broke را بر عهده داشته که این انیمیشن با همکاری کمپانی بلور تولید و در سال ۲۰۰۴ منتشر شد که این انیمیشن کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است. پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان سریال Golan the Insatiable، نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Sonic the Hedgehog را بر عهده دارند. 

نیل اچ. موریتز، تهیه کننده مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین (Fast and Furious)، ایوان قادر مطلق (Evan Almighty) و خیابان جامپ شماره ۲۱ (۲۱Jump Street)، نیز به عنوان تهیه کننده در فیلم Sonic the Hedgehog حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود که به‌زودی روند استخدام بازیگر این فیلم آغاز شود. فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، جدیدترین فیلمی است که براساس یک بازی ویدیویی تولید شده و این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. آلیشیا ویکاندر، بازیگر فیلم‌هایی چون دختر دانمارکی (The Danish Girl)، اکس مشینا (Ex Machina) و جیسون بورن (Jason Bourne)، نقش لارا کرافت جدید سینما را در این فیلم بازی کرده است.

بازی Sonic Mania و بازی Sonic Forces، جدیدترین بازی‌های مجموعه سونیک هستند که به مناسبت ۲۵امین سالگرد این مجموعه در طول سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شدند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *