پوسترهای اصلی فیلم اونجرز ۳ جنگ بی نهایت مارول

[ad id='39844']

پوسترهای اصلی فیلم اونجرز ۳ جنگ بی نهایت مارول

اسپایدی کمیک – دو پوستر تازه از فیلم جنگ بینهایت منتشر شده که یکی از آنها به طور رسمی از اعضای فرقه سیاه ثانوس رونمایی میکند!

دیروز با خبر شدیم که فیلم “انتقام جویان: جنگ بینهایت” یک هفته زودتر اکران خواهد شد . پس این یعنی به زودی باید حتما تریلر دوم را ببینیم. برخی ها میگن قطعا قراره ظرف ۱۰ روز آینده تریلر جدیدی از این فیلم منتشر بشه.

اما فعلا بهتره دو پوستر جدید از این فیلم را تماشا کنیم که اولین آنها اعضای فرقه سیاه ثانوس را نشان میدهد، یعنی کوروس گلایو، کال ابسیدیان، پروکسیما میدنایت و ایبانی ماو

 

اینم از پوستر دوم:

 

نظر شما چیست؟ راستش من خودم از اینکه مارول تو تمام پوسترها و پروموهای این فیلم ثانوس رو خیلی برجسته نمایش میده خیلی خوشم میاد. یعنی کاملا معلومه این شخصیت منفی قراره نقش بسیار محوری و کلیدی در فیلم داشته باشه!


فن تئوری های دنیای سینمایی مارول بعد از فیلم بلک پاتنر

مقدمه: ما در سایتمون بارها تئوری های هواداران مارول را درباره MCU مطرح کرده ایم که خیلی هم مورد استقبال شما قرار گرفته است. اما مساله اینجاست که با هر فیلم جدید مارول تئوری های جدیدی هم مطرح میشود و هواداران مدام دارن فرضیه های قبلی خودشون رو با توجه به اطلاعاتی که از فیلم های جدید مارول به دست می آورند اپدیت میکنند یا تغییر میدهند! بنابراین فعلا این ۱۵ تا داغ ترین و به روز ترین فرضیه هایی که فن های مارول درست کرده اند را داشته باشید تا بعد!

 

۱۵- سنگ بینهایت روح در واکاندا نیست

چیزی که مدتهاست ذهن هواداران رو به خودش مشغول کرده اینه که پس بالاخره آخرین سنگ بینهایت یعنی سنگ روح (Soul Infinity Stone) کجاست؟ به همین دلیل بارها و بارها فرضیه های زیادی در این باره مطرح شده است. اولش که میگفتن در ازگارده ولی در فیلم راگناروک که بهش اشاره نشد و ازگارد هم که نابود شد. پس اونجا نیست. البته برخی هنوز هم میگن نزد «هایمدال» هستش. ولی فرضیه ای که این اواخر خیلی محبوب شده بود این بود که سنگ روح در واکاندا هستش. میتونست خیلی هم منطقی باشه چون نشون میده ثانوس به این دلیل به واکاندا حمله میکنه ولی اونایی که فیلم پلنگ سیاه رو دیدن میدونند که هیچ اشاره ای به این سنگ نشد! البته رایان کوگلر (سازنده فیلم پلنگ سیاه) گفتن که اشاره ای نشد چون دوست نداشتند تمرکز داستان فیلم بهم بخوره . پس اگر در واکاندا باشه در فیلم “جنگ بینهایت” معلوم میشه.

 

۱۴- باکی رهبر گروه سگ های جنگی خواهد شد!

 یکی از صحنه های پس از تیتراژ پلنگ سیاه به «باکی بارنز» (سرباز زمستانی) اشاره میکند. ما میبینیم که باکی دیگر تحت تاثیر اون شستشوی مغزی نیست و به نظر میرسه ذهنش خوب شده. وقتی هم که او ظاهر میشه بچه های اهل واکاندا فریاد میزنند “گرگ سفید” (The White Wolf) . گرگ سفید یکی از شخصیت های دنیای کمیک های پلنگ سیاهه که اینجا معرفی شده است. او اسمش هانتر بود و سفید پوست بود و تچاکا (پدر تچالا) او را به فرزند خواندگی قبول کرد. او بعدا به تچالا حسودی کرد و به دشمنش تبدیل شد. اما در هر حال در دنیای کمیک رئیس پلیس واکاندا بود و البته رهبر گروهی به نام “سگ های جنگی” (War Dogs) که البته در زبان واکاندایی بهشون Hatut Zeraze گفته میشه. سگ های جنگی را میتوان زبده ترین و ماهر ترین قاتلین و جاسوسان واکاندا دانست. بنابراین طبق این فرضیه باکی قراره در جنگ بینهایت به رهبر سگ های جنگی واکاندا تبدیل بشه!

 

۱۳- تچالا دوباره کیل مانگر را خواهد دید

وقتی معلوم شد اریک کیل مانگر در واقع پسرعموی تچالا هستش باعث شد تا صحنه آخر فیلم پلنگ سیاه خیلی دردآور شود. کلا خوبی فیلم پلنگ سیاه این بود که مثل تمام درام های سلطنتی پر است از پیچیدگی ها و مسائل غیر منتظره. البته تچالا آدم خوبیه و دلش نمیخواست کیل مانگر بمیره. ولی او خودش مسیر مرگ را انتخاب کرد (چون ترجیح میداد بمیره ولی زندانی نشه) . خیلی ها میگن در قسمت دوم پلنگ سیاه یا حتی در جنگ بینهایت تچالا دوباره مجبور میشه از گیاه “قلبی شکل” (که قدرت هاش رو از اون میگیره) استفاده کنه. البته اریک اونا رو سوزوند. پس باید دوباره رویش پیدا کنند و بعد تچالا اون رو میخوره و قادر میشه با ارواح پلنگ های سیاه قبلی ملاقات کنه . در اینجاست که روح کیل مانگر رو میبینه و این بار دیگه درست و حسابی باهاش خداحافظی میکنه.

 

۱۲- اورت راس در فیلم کاپیتان مارول حاضر خواهد بود

اورت راس (با بازی «مارتین فریمن» حداقل دو بار زندگی خودش رو در فیلم پلنگ سیاه به خطر میندازه (یه بار هم که «ام باکو» تهدیدش میکنه اگه ساکت نشه میخورتش!) . او به واکاندا خیلی کمک میکنه و مهارت هایش در خلبانی هم خیلی به کار گرفته میشن (راس سعی میکنه به پیشنهاد «شوری» هواپیماهایی که دارن فلز گرانبهای “وایبرینیوم” رو به خارج از واکاندا میبرن ، هدف قرار بده). به همین دلیل هواداران میگن ارتباطی بین آقای راس و شخصیت «کاپیتان مارول» وجود داره. چون اونا هر دوشون خلبان های ماهری هستند. طبق این فرضیه نسخه جوان تر اقای اورت راس در فیلم کاپیتان مارول هستش چون داستان این فیلم قراره در دهه ۹۰ میلادی رخ بده.

 

۱۱- سنگ روح هنوز هم در واکاندا میباشد!

برخی هواداران هنوز عقیده دارند که سنگ بینهایت روح در واکاندا هستش. به عقیده اونا این سنگ باعث میشه که تچالا بتونه با ارواح گذشتگان خودش ارتباط برقرار کنه . اونا میگن این سنگ در میان توده ای از فلز وایبرینیوم قرار داره و واکاندایی ها هنوز اونقدر حفاری نکرده اند که بتونند بهش برسند! برخی هم میگن که قدرت های گیاه قلبی شکل از این سنگ گرفته میشه . طبق فرضیه اونا حالا که قراره دوباره این گیاه را از نو بکارند پس شاید به طور اتفاقی به این سنگ هم دست پیدا کنند.

 

۱۰- نیمور شخصیت خبیث قسمت دوم فیلم پلنگ سیاه خواهد بود  

، «نیمور» شاه آتلانتیس از دشمنان پلنگ سیاه محسوب میشود. اولش او و تچالا با هم تفاهم داشتند چون هر دو از خاندان سلطنتی به شمار میان و به همین دلیل هر از گاهی به هم کمک میکردند . تا اینکه نیمور کاری نابخشودنی انجام داد. او که تحت تاثیر “نیروی فونیکس” قرار داشت کشور واکاندا را با موجی عظیم از اقیانوس دچار سیل کرد و صدها نفر رو کشت و خرابی زیادی بر جا گذاشت. تچالا بعدها به عضویت گروه “ایلومیناتی” (Illuminati) در آمد که در آن مهم ترین و تاثیرگذارترین شخصیت های مارول عضو بودند. نیمور هم بود . ولی تچالا هرگز بهش اعتماد نداشت . بارها هم بهش اخطار کرد که به خاطر کاری که کرده میکشتش. در هر حال کسانی که فرضیه رو مطرح میکنند اعتقاد دارند جنگ بین دو پادشاه که یکی صاحب واکاندا است و دیگری صاحب آتلانتیس میتونه خیلی جذاب باشه. ضمن اینکه میتونه بالاخره پای نیمور رو به دنیای سینمایی مارول باز کنه (گفته میشه مارول مدتیه خیلی بی سر و صدا رایت سینمایی نیمور رو از یونیورسال پس گرفته.

 

۹- ام باکو بر علیه تچالا خواهد شد

«آم باکو» رهبر قبیله “جاباری” (Jabari)    هستش که از دشمنان معروف پلنگ سیاه به نام «من ایپ» به شمار میاد. اما در فیلم پلنگ سیاه دیدیم که به یار و متحد تچالا (پلنگ سیاه) تبدیل میشه. کلا شخصیت محبوبی در فیلم بود و هواداران ازش خیلی استقبال کردند. اما همانطور که گفته شد ایشون از دشمنان معروف پلنگ سیاه در دنیای کمیک به حساب میاد و آدم قابل اعتمادی نیست. در ابتدای فیلم هم دیدیم که به دنبال مبارزه و شکست دادن تچالا هستش تا تاج و تخت واکاندا رو به دست بیاره. بنابراین برخی عقیده دارند که ام باکو در قسمت دوم بر علیه تچالا میشه.

 

۸- اورت راس قراره تبدیل بشه  به کولسون جدید دنیای سینمایی مارول

ما در ابتدای پیدایش دنیای سینمایی مارول حضورهای زیادی داشتیم از مامور «فیل کولسون» او در واقع یکی از خط های رابط بین فیلم های مارول بود . تا اینکه در فیلم اونجرز کشته شد و سپس در سریال “مامورین شیلد” حضور یافت و دیگر اثری ازش در آثار سینمایی دیده نشد. اما به نظر میرسه حالا این آقای اورت راس هستش که قراره نقشی شبیبه به کولسون در دنیای سینمایی مارول داشته باشه. او برای “سیا” کار میکنه و منطقیه که این سازمان بخواد یک جورایی با جامعه ابرقهرمانان ارتباط داشته باشه. همچنین همونطور که پیشتر نیز گفته شد احتمالا ایشون در فیلم کاپیتان مارول هم باشه.

 

۷- ناکیا به تچالا خیانت خواهد کرد

در دنیای کمیک گروه محافظین شخصی تچالا (پلنگ سیاه) را Dora Milaje مینامند. دو عضو اصلی این گروه «ناکیا» (Nakia) و «اوکویه» (Okoye) بودند . ضمنا در دنیای کمیک اونا به عنوان همسران احتمالی تچالا بودند (این کار را انجام دادند تا بین قبایل مختلف واکاندا صلح برقرار بشه) . اوکویه که زیاد به تچالا تمایلی نداشت ولی ناکیا شیفته اش شد. در فیلم پلنگ سیاه شاهد هستیم که ناکیا دوست دختر سابق تچالا هستش و خودش رو جزو محافظین شخصی تچالا محسوب نمیکنه. اما در دنیای کمیک سابقه داشته که ناکیا به شخصیت خبیثی به نام Malice تبدیل بشه (او به خاطر حسادت، به خیلی از زنان نزدیک به تچالا حمله کرد). بنابراین طرفداران این فرضیه هم احتمال میدهند همچین اتفاقی در قسمت دوم پلنگ سیاه رخ بده. البته خیلی بعیده چون ناکیا (که نقشش رو «لوپیتا نیونگ» بازی کرد) در قسمت اول هیچ علامت و نشانه ای از خباثت ار خودش بروز نداد!

 

۶- باکی به کاپیتان آمریکا تبدیل نخواهد شد!

 احتمالا در فاز بعدی باکی بارنز به کاپیتان آمریکای جدید تبدیل خواهد شد. چون اولا قرارداد کریس اوانز رو به اتمامه و خودش گفته تمایلی نداره که دوباره این نقش رو بازی کنه و همچنین شواهد نشان میدهند که او قراره در انتهای فاز ۳ کشته بشه و چه کسی بهتر از باکی بارنز که جانشین او بشه؟ چون در دنیای کمیک سابقه داشته این اتفاق بیفته. اما طبق این فرضیه باکی قرار نیست این کار رو بکنه چون صحنه بعد از تیتراژ فیلم پلنگ سیاه نشون میده از موندن در واکاندا راضی هستش. ضمن اینکه اگه به گرگ سفید تبدیل بشه احتمالش زیاده اونجا بمونه. راستش رو بخواهید این فرضیه منطقی هم به نظر میاد چون باکی که به عنوان یک قاتل شناخته میشه چطور میتونه در قالب کاپیتان آمریکا مقبولیت پیدا کنه؟ ضمن اینکه او با توجه به سوابق بد خودش به نظر میاد در کشوری مثل واکاندا راحت تر بتونه زندگی بکنه.

 

۵- تونی استارک از فن آوری واکاندا برای ساخت زره جدید خودش استفاده میکنه

براساس اون چیزی که از تریلرهای جنگ بینهایت دیده ایم به نظر میرسه که زره جدید تونی استارک از نوع Bleeding Edge باشه که قبلا در کمیک بوک ها دیده شده . ولی جوری دور گردنش میپیچه که آدم رو یاد فن آوری به کار رفته در لباس پلنگ سیاه میندازه  که توسط خواهر تچالا یعنی شوری ساخته شده. ضمن اینکه واکاندا یک برنامه تحقیقاتی در کالیفرنیای آمریکا تاسیس کرده که شوری مدیر آنجاست. پس احتمال اینکه تونی و شوری یکدیگر را در آنجا ملاقات کنند زیاده. قطعا ملاقات این دو نابغه با اون شخصیت پردازی جالبی که دارند میتونه خیلی جالب باشه. طبق این فرضیه تونی زره خودش رو با فن آوری های پیشرفته واکاندا ارتقا میده.

 

۴- شوری جای برادر خودش رو میگیره

 سابقه داشته که شوری به جای برادرش تچالا در قالب پلنگ سیاه ظاهر بشه. در فیلم پلنگ سیاه هم یه جایی هست که البته حالت کمدی داره و در آن شوری انگار میخواد برادرش رو به چالش بکشه ولی ناگهان به شوخی میگه که لباسی که بر تن کرده خیلی تنگه پس بهتره زودتر مراسم رو شروع کنند! ضمن اینکه شخصیت شوری در فیلم پلنگ سیاه خیلی باحال از آب درآمد و همه ازش خوششون اومد پس امکانش هست که در قسمت های بعدی شوری به دلایلی جای برادرش رو بگیره چون همه از این تصمیم استقبال میکنند (درست مثل دنیای کمیک بوک).

 

۳- فن آوری واکاندایی کلید غلبه بر ثانوس خواهد بود

واقعا تا به حال شاهد تهدیدی به بزرگی و عظمت ثانوس در MCU نبوده ایم. مخصوصا که قراره به قدرت های نامحدود سنگ های بینهایت هم دست پیدا کنه. شاید میشد گفت که قبلا فقط آزگارد بود که شاید میتونست در مقابل او و لشگرش مقاومت کنه ولی اونم که دیگه نابود شده است. بنابراین اونایی که این تئوری رو مطرح میکنند میگن قراره که واکاندا و فن آوری های آن نقش بسیار مهمی در شکست دادن ثانوس ایفا کنند و بیخود نبود که مارول اصرار داشت فیلم اختصاصی پلنگ سیاه رو حتما قبل از جنگ بینهایت اکران کنه تا ملت با فن آوری های آنجا آشنا بشن. ضمن اینکه واکاندا مملو از فلز مهمی به نام وایبرینیوم است که میتونه در شکست دادن ثانوس نقش کلیدی داشته باشه.

 

۲- واکاندا به مهاجرین آزگاردی پناه خواهد داد

در پایان فیلم “ثور: رگناورک” دیدیم که اهالی آزگارد سرزمین خودشون رو از دست دادند و سوار سفینه ای شدند تا به سیاره ای دیگر بروند. ثور هم تصمیم گرفت این سیاره، زمین باشد. پس یعنی اونا دارن میان به کره زمین. ضمن اینکه در تریلرها دیده ایم که لشگر ثانوس به واکاندا حمله میکنه و شاید خود ثانوس هم به اونجا بره. پس دلیلش چی میتونه باشه؟ خیلی ها میگن که دلیلش اینه که سنگ بینهایت روح نزد هایمدال است و وقتی ازگاردی ها به واکاندا پناه میبرند، ثانوس و افرادش هم به اونجا حمله میکنند! دلیلی که برای این فرضیه ذکر میشه اینه که در صحنه نخست پس از تیتراژ پایانی فیلم پلنگ سیاه دیدیم که تچالا رفته به سازمان ملل و قول میده که کشورش نقش بیشتری در کمک به دیگر کشورها و مردمان جهان ایفا کنه. خب یکی از این کمک ها میتونه پناه دادن به مهاجرین آزگاردی باشه!

 

۱- سگ های جنگی با دکتر استرنج متحد خواهند شد!

وقتی در فیلم پلنگ سیاه دیدیم که کیل مانگر به تاج و تخت واکاندا میرسه ، سعی میکنه از گروه سگ های جنگی استفاده کنه تا سلاح های واکاندا رو به دست جوامع سیاه پوست جهان برسونه . او میگه که اعضای این گروه در شهرهایی نظیر نیویورک، لندن و هنگ کنگ مستقر هستند. اینها همه شهرهای مهمی هستند ولی به نظرتون یه کم آشنا نمیان؟ بله درسته … اینا همون شهرهایی هستند که خانه مرموز  دکتر استرنج به نام “سانکتوم سانکتوروم” در آنجا بنا شده. ضمن اینکه وسایل جادویی در آنجا نگهداری میشوند. بنابراین اگر تهدیدی مثل ثانوس بیاد، گروه سگ های جنگی واکاندا میتونه با دکتر استرنج متحد بشه چون به گفته کیل مانگر از قبل در این شهرها مستقر هستند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *