معرفی و نقد فیلم معکوس پولاد کیمیایی

[ad id='39844']

 

 

اخبار فیلم

گفته می‌شود مسعود کیمیایی در فیلم «معکوس» به کارگردانی پسرش، اولین تجربه بازیگری خود را خواهد داشت. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به بابک حمیدیان و علیرضا کمالی اشاره کرد که در روزهای پایانی پیش تولید به گروه بازیگران اضافه شدند. حمیدیان جایگزین امین حیایی شده که به دلیل شکستگی پا در نهایت از حضور در این فیلم انصراف داد.

اکبر زنجان پور هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و سینما دیگر بازیگر اصلی این فیلم است که هفته گذشته حضورش قطعی شد. تورج منصوری مدیریت فیلمبرداری اولین ساخته سینمایی پولاد کیمیایی را برعهده دارد

پولاد کیمیایی با «معکوس» قصد شرکت در جشنواره سی و ششم فجر را ندارد، چرا که براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، فیلمبرداری این فیلم تا اوایل بهمن ماه به طول می انجامد.

اولین تجربه کارگرد‏انی پولاد کیمیایی مضمونی اجتماعی د‏ارد و تصویربرداری این فیلم نیز به طور کامل در تهران انجام می‌شود. مسعود کیمیایی تهیه کنند‏گی فیلم سینمایی «معکوس» را برعهد‏ه گرفته است. دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی و عکاس: علی نیک رفتار.

داستان فیلم

معکوس که فیلمنامه اش توسط پولاد کیمیایی نوشته شده، قصه پسری به نام سالار است که به همراه دوستش تعمیرگاهی سیار دارد و ماشین های قدیمی را تعمیر می کند. او با بحران هویتی روبروست و سوال های زیادی در ذهنش دارد تا اینکه پس از سال ها پدرش پیدا می شود. پدر، پسر را به آدرسی فرا می خواند.

نقد فیلم ……

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *