معرفی فیلم اونجرز ۴ برای همیشه ( Avengers Forever)

[ad id='39844']

فیلم Avengers Forever 2019

مارول به تازگی داستان معروف Avengers Forever را به سایت Comixology اضافه کرده . به همین دلیل برخی احتمال میدن عنوان فیلم اونجرز ۴، Avengers Forever باشه!

محوریت آرک داستانی اونجرز برای همیشه بر روی سفرهای زمانی استوار است و شخصیت های اصلی آن کاپیتان آمریکا مرد مورچه ای و آیرون من هستند . چند وقت قبل عکسی از پشت صحنه اونجرز ۴ منتشر شد که کاملا این این فرضیه را تایید می کند

در ادامه این عکس را ملاحضه بفرمایید

 

 


معرفی آرک داستانی اونجرز برای همیشه

«کرت بیوزیک»، «راجر استرن» به همراه طراحانی به نام «کارلوس پاچکو» و «جیسوس مرینو» در این کمیک  داستانی کلاسیک درباره سفرهای زمانی خلق کردند که در آن گروه منحصر به فردی از اونجرز متشکل  از اعضایی از زمان حال ، گذشته و آینده حضور داشت. ماموریت این گروه مقابله با شخصیت خبیثی به نام Immortus و  گروه Time Keepers بود (گروه نیرومندی که سالهاست برای اونجرز دردسر درست میکند). هر کدام از اعضا گروه از مقطع خاصی در زندگی خود  انتخاب میشود تا به موفقیت ماموریت کمک کند. مثلا استیو راجرز در اوج قدرت فیزیکی ولی در مقطعی که از نظر روحیه در سطح پایینی است انتخاب میشود و یا نسخه های مختلف «هنک پیم» (مرد مورچه ای) از گذشته و حال و یا زمانی که لباس Yellojacket را بر تن دارد برگزیده میشوند. همین موارد باعث شد تا داستانی خارق العاده نوشته شود که در آن اعضای جالبی حضور داشتند و به زمان های مختلفی سفر میکردند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *