تبلیغ آقای هزینه برای سایت های قمار بازی و شرط بندی

فعالیت های خلاف داود غفاری مقلب به آقای هزینه

جوانی که این روزها به واسطه پول و انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خاص خود، به شهرت رسیده‌ و حالا از این شهرت برای کسب درآمد بیشتر استفاده می‌کند.

البته همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود زیرا آقای هزینه با معرفی سایت‌های قماربازی به جوانان و نوجوانان تعداد زیادی از آنها را به فساد و فحشا تشویق می‌کند.

شهرت «هزینه» هم مثل خیلی از افرادی که با برچسب «شاخ مجازی» در اینستاگرام فعالیت می‌کنند شهرتی پوشالی است و اگر یک روز حساب بانکی‌اش خالی شود و یا در یکی از همین قمارهایی که برای ‌آنها تبلیغ می‌کند تمام دارایی‌اش را ببازد دیگر آپشنی برای قدرت‌نمایی در فضایی مجازی ندارد.

این روزها در شبکه‌های اجتماعی با دختران و پسران جوانی مواجه هستیم که برای مشهور شدن حاضر هستند دست به هر کار احمقانه‌ای بزنند و به پشتوانه چندهزار فالوئری که اغلب آن‌ها هم فیک هستند، در فضای مجازی عرض اندام می‌کنند و متأسفانه به الگویی برای بسیاری از جوانان و به خصوص نوجوانانی تبدیل شده‌اند که شهوت دیده شدن، فرصت تفکر را از آنها گرفته است.

زمانی الگوی جوانان ایرانی پهلوانان و قهرمان‌هایی بودند که شبیه شدن به ‌آنها سال‌های زیادی زمان می‌برد و نتیجه‌ای جز افتخار برای ایران نداشت اما امروز با قهرمانان چند هزار فالوئری رو به رو هستیم که شبیه شدن به آنها با پول، عمل زیبایی و هیکل عضلانی و انتشار چند عکس از زندگی‌های لوکس و به اصطلاح لاکچری زمان زیادی نمی‌برد.

اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث محبوبیت این افراد شده و چرا هر روز شاهد رشد قارچ‌گونه شاخ‌های مجازی و لاکچری‌های فیک هستیم؟

سوال دیگری که در حوزه برخورد با این افراد وجود دارد این است که چرا پلیس فتا که مدعی رصد و برخورد با جلوه‌های بارز ترویج فساد و فحشا، خشونت،‌ کلاهبرداری و به طور کلی جرم در فضای مجازی است برخوردی با این افراد نداشته و یا اگر داشته، چرا به درستی اطلاع رسانی نشده و شاهد تأثیر برخوردها نیستیم.

یاآ مدعی العموم می‌تواند به این حوزه ورود داشته باشد یا در این زمینه به شکایت شاکی خصوصی نیاز است؟

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا