معرفی شخصیت کیبل (ناتان سامرز) ابرقهرمان های مارول

[ad id='39844']

ابرقهرمان های مارول : Cable

کیبل یک شخصیت خیالی در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است که اغلب با تیم‌های ایکس-فورس و مردان ایکس در ارتباط است. ناتان سامرز به دست کریس کلیرمونت و ریک لئوناردی خلق شده و برای اولین بار در شماره ۲۰۱ام از مجموعه کمیک مردان-ایکس غیرطبیعی (ژانویه ۱۹۸۶) معرفی شد، اگرچه شخصیت بالغ کیبل توسط لوئیس سیمونسون و راب لایفلد خلق شده است و در جهش‌یافته‌های جدید شماره ۸۷ام (مارس ۱۹۹۰) معرفی شد.

ناتان سامرز پسر بیولوژیکی شخصیت ابرقهرمان سایکلاپس (اسکات سامرز) و مدلاین پریور (همتاسازی مولکولی جین گری) است که در زمان حال بدنیا آمده، اما به آینده فرستاده شده است. او که قدرت‌هایش شامل دورآگاهی، دورجنبی، واسط مغز و رایانه، سایبرنتیک تقویت شده، تفنگ‌دار و مبارز تن به تن حرفه‌ای می‌شود، عضو گروه‌های ابرقهرمانانه‌ای چون مردان ایکس، ایکس-فورس، اسکانی، دسته شش، جهش‌یافته‌های جدید و زیرزمین است.

معرفی اعضای گروه ایکس فورس

«کیبل» اصلی‌ترین جهش‌یافته گروه «ایکس‌-‌فورس» بوده و بسیاری از مخاطبین با شخصیت «دومینو» به‌واسطه حضور در نسخه‌های مختلف این گروه آشنا هستند. «ولورین» که می‌توان او را مشهور‌ترین جهش‌یافته مارول دانست، رهبری نسخه‌ای از «ایکس‌-‌فورس» را بر‌عهده داشته و X-23 که در فیلم سینمایی Logan اولین لایو اکشنش را تجربه کرده، نیز مدتی عضو این گروه بوده است. در نسخه‌های اخیر گروه «ایکس‌-‌فورس» شخصیت‌های مشهوری از جمله «استورم»، «انجل»، «سایلاک» و «ددپول» نیز به گروه اضافه شدند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *