پایان کار کیروش در ایران بعد از جام جهانی روسیه

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه در ادامه گفت: مذاکرات ما به پایان رسیده و من آن را پشت سر گذاشتم. پیش از اینکه ما به استانبول بیاییم قرار بود فدراسیون در اینباره تصمیم بگیرد گه این اتفاق رخ نداد و از جالا به جلو نگاه خواهم کرد.[/stextbox]

 

کی روش از ایران می رود

کی روش می‌گوید: تقریبا یک سال از صعود ما به جام جهانی گذشته و این حقیقت دارد که آنها به من قراردادی شش ماهه برای هدایت ایران در جام ملت‌های آسیا پیشنهاد داده‌اند. اما این پیشنهاد در حد انتظارات من نبود.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه در ادامه گفت: مذاکرات ما به پایان رسیده و من آن را پشت سر گذاشتم. پیش از اینکه ما به استانبول بیاییم قرار بود فدراسیون در اینباره تصمیم بگیرد گه این اتفاق رخ نداد و از جالا به جلو نگاه خواهم کرد.

او می گوید: بعد از این همه سال ابتدا قصد داشتم بعد از جام جهانی بازنشسته شوم اما ناگهان نارضایتی از حضور نداشتن در پنجمین جام جهانی در من شعله ور شد و تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم و این هدف تازه من خواهد بود.

کی روش که قصد داشت بعد از جام جهانی بازنشسته شود و زمان بیشتری با خانواده‌اش بگذراند، حالا می‌خواهد اولین مربی‌اش شود که ۵ بار به جام جهانی صعود کرده است. کارلوس آلبرتو پریرا و بورا میلیتونوویچ مربیانی هستند که ۵ بار در جام جهانی شرکت داشتند البته تفاوت آنها با کی روش این است که آنها مربی تیم های میزبان جام جهانی نیز بودند. کی روش با آفریقا به جام جهانی کره و ژاپن صعود کرده و سپس پرتغال و در دو تورنمنت با ایران نیز در این رقابت حاضر بوده و اکنون آماده است با کشوری دیگر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنند.

او می گوید: بعد از این همه سال ابتدا قصد داشتم بعد از جام جهانی بازنشسته شوم اما ناگهان نارضایتی از حضور نداشتن در پنجمین جام جهانی در من شعله ور شد و تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم و این هدف تازه من خواهد بود.

وی ادامه داد: این فکر در ذهن من رشد کرد و با صدای بلند مرا مورد خطاب خود قرار داد و من بیشتر درباره این فرصت یگانه تاریخی به فکر فرو رفتم. برای اینکه تبدیل به تنها مربی تاریخ شوم که با ۵ کشور به جام جهانی صعود کرده است. حالا علاقه و انگیزه من افزایش بیشتری پیدا کرده و این مهم ترین هدف و انتظار من از خودم خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان می‌گوید: من دو پیشنهاد دارم، یکی از آفریقا و دیگری از آسیا. با شانسی که این دو تیم برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ خواهند داشت. و اگر این اتفاق نیفتد سپس بعد از جام جهانی به دو پیشنهادی که از انگلیس فکر خواهم کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *