معرفی برنامه فصل داغ فوتبال ویژه جام جهانی روسیه

[ad id='39844']

[quote]در این برنامه سعی کرده‌ایم نگاه متفاوت‌تری با محوریت ملی‌پوشان ایرانی و ایرانیانی که تجربه حضور در جام جهانی داشته‌اند را با حضور نسل‌های مختلف ملی‌پوشان ایران داشته باشیم. این برنامه زنده خواهد بود و به مدت ۱۲۰ تا ۱۸۰ دقیقه تدارک دیده می‌شود.[/quote]

برنامه فصل داغ فوتبال با اجرای جواد خیابانی

برنامه «فصل داغ فوتبال» قرار است هر شب از شبکه ورزش به روی آنتن برود. این برنامه پیش از آغاز بازی‌های جام‌جهانی روی آنتن می‌رود و تا پایان مسابقات جام جهانی فوتبال، ادامه خواهد داشت. مجری مستر این برنامه جواد خیابانی است، درباره‌ی محتوای «فصل داغ فوتبال» تهیه کننده برنامه :  در این برنامه سعی کرده‌ایم نگاه متفاوت‌تری با محوریت ملی‌پوشان ایرانی و ایرانیانی که تجربه حضور در جام جهانی داشته‌اند را با حضور نسل‌های مختلف ملی‌پوشان ایران داشته باشیم. این برنامه زنده خواهد بود و به مدت ۱۲۰ تا ۱۸۰ دقیقه تدارک دیده می‌شود.

نگاه غالب در برنامه «فصل داغ فوتبال»، مسابقات جام جهانی و تاریخچه این رویداد است،  در این برنامه به لایه‌های زیرین جام جهانی نگاه کارشناسی خواهد شد؛ البته محور اصلی، خود کشور ایران است و ملی‌پوشان و همچنین خبرنگاران و عکاسان ورزشی که با این رویداد پیوند خورده‌اند در این برنامه حضور خواهند داشت.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *