پوستر های جدید فیلم انت من و واسپ (Ant-Man and The Wasp)

[ad id='39844']

[quote]کارگردانی دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند.[/quote]

Ant-Man and The Wasp

 پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم Ant-Man and the Wasp را منتشر کرده است. در این ۶ پوستر جدید، شاهد حضور شخصیت‌هایی چون پل راد در نقش اسکات لنگ (انت من)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ) و لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، هستیم. از نکات قابل توجه این پوسترها، می‌توان به پوستر شخصیت جنت ون دین اشاره کرد که در آن او لباس واسپ با ظاهری متفاوت را بر تن دارد که با یک لباس دیگر تقریبا پوشانده شده؛ اما بخش‌هایی از این لباس قابل مشاهده است.

مایکل پنیا، تی. آی، دیوید دستمالچیان، رندل پارک، والتون گوگینس، جودی گریر و ابی رایدر فرتسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp که فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود، برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *