معرفی کامل مسابقه ۱۳سیزده شمالی

[ad id='39844']

[quote]داستان مسابقه سیزده شمالی بین دو گروه بازیگران زن و بازیگران مرد با داوری حمید گودرزی در جنگل های نوشهر و بهشر در آیتم های متفاوت انجام می شود و تیم بازنده باید در هر مرحله یک نفر رو از گروه خودشان حذف کنند .[/quote]

درباره مسابقه سیزده شمالی

مسابقه ۱۳ شمالی که بصورت یک فیلم سینمایی به کارگردانی علیرضا امینی با تهیه کنندگی رضا جاپلقی در قالب یک مسابقه بین بازیگران مرد ایرانی و بازیگران زن ایرانی پس از اتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران این مسابقه در شهرهای نوشهر و بهشر فیلمبرداری می شود . از نکات جالب توجه ای مسابقه داور شدن حمید گودرزی است و قراره که بین بازیگران مرد و بازیگران زن به داوری بپردازد . طبق گفته کارگردان مسابقه سیزده شمال سعی شده تا از لوکیشن های متفاوت در جنگل های نوشهر و بهشر و مراحلی ناب در این مسابقه استفاده شود . حمید گودرزی که داوری مسابقات مجموعه سزده شمالی را بر عهده دارد در مصاحبه کوتاه گفت : در این مسابقه به طور کاملا واقعی شاهد یک مسابقه هیجان انگیزی بودیم

ین مسابقه بین دو گروه a , b برگزار می شود که دو گروه از بازیگران آقا و خانم به مصاف هم می روند.
کامبیز دیرباز، محمد رضا هدایتی، هادی کاظمی و امیرحسین آرمان در یک گروه قرار دارند و لیلا اوتادی، سحر قریشی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری در یک گروه دیگر قرار دارند.
این در حالی است که سارا منجزی به عنوان نریتور در این مسابقه حضور دارد و حمید گودرزی اجرای این مسابقه را برعهده دارد. ضمن اینکه مهدی طارمی، سینا شعبانخانی و برادران هادی کاظمی مهمان این مسابقه شدند.
رقابت در این مسابقه کمدی که فضای فانتزی دارد، براساس توانایی فیزیکی و جسمانی و دانش و هوش انجام می شود و در ۹ قسمت در بهشهر و خارج از فضای استودیو تولید شده است. گرچه پیش تولید فصل دوم این مسابقه نیز با عنوان «سیزده جنوبی» در حال انجام است و احتمالا توسط علیرضا امینی کارگردانی خواهد شد..

بازیگران مسابقه

امیرحسین آرمان ، هادی کاظمی ، کامبیز دیرباز ، محمدرضا هدایتی (گروه مردان) – سحر قریشی ، لیلا اوتادی ، بهاره افشاری ، سمانه پاکدل ، سارا منجزی پور (گروه زنان) شرکت کننده در این مسابقه هستند .

داستان مسابقه

داستان مسابقه سیزده شمالی بین دو گروه بازیگران زن و بازیگران مرد با داوری حمید گودرزی در جنگل های نوشهر و بهشر در آیتم های متفاوت انجام می شود و تیم بازنده باید در هر مرحله یک نفر رو از گروه خودشان حذف کنند .

اخبار جدید مسابقه

– مسابقه سیزده شمالی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی رضا جاپلقی به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد . تاریخ پخش مسابقه سیزده شمالی دوم اسنفدماه ۹۶ اعلام شده است .

– بالاخره بعد از مشکلات فراوان مجوز پخش تمام قسمت های سیزده شمالی صادر شد و این سریال در نوبت پخش قرار گرفت . اولین قسمت سریال سیزده شمالی روز چهارشنبه ، ۲۳ خرداد ماه در مراکز فروش دی وی دی ارائه خواهد شد . این مجموعه در ۹ قسمت بصورت هفتگی (هر هفته یک قسمت) ارائه می گردد .

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *