حمایت نتانیاهو از تیم ملی فوتبال ایران

[ad id='39844']

[quote]در پایان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در ادعایی مضحک ابراز امیدواری کرده که روزی شاهد بازی فوتبال ایران و اسرائیل در تهران باشد![/quote]

نتانیاهو در این پیام ویدئویی از بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه سخن گفته و می‌گوید مردم ایران «شجاعت» خود را در زمین فوتبال «به نمایش گذاشتند».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تصور می‌کنید چقدر دشوار است که جلوی گل زدن رونالدو را گرفت؟» پرسشی که به نظر می‌رسد اشاره‌ای‌ است به پنالتی رونالدو، در جریان بازی ایران و پرتغال، که توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

نتانیاهو با اشاره به اینکه «تیم ملی ایران غیرممکن را به اجرا رساند»،در اظهاراتی مداخله جویانه درباره حوادث اخیر در بازار تهران گفت: «می‌خواهم به مردم ایران بگویم شجاعت خود را در زمین فوتبال ثابت کردید. و هم شجاعت خود را در خیابان‌ها به نمایش گذاشتید!.

در پایان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در ادعایی مضحک ابراز امیدواری کرده که روزی شاهد بازی فوتبال ایران و اسرائیل در تهران باشد!

نتانیاهو پیش‌تر هم با انتشار پیام ویدیویی مدعی شده بود: آماده است به ایرانی‌ها برای غلبه بر بحران آب در این کشور کمک کند که با واکنش قاطع مسئولان کشورمان مواجه شد. سخنگوی وزارت خارجه در این باره گفته بود: نتانیاهو یک شومن فریبکار است که نباید به حرف‌هایش توجه کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *