معرفی بازیگران فیلم Doom 2019

[ad id='39844']

[quote]به نظر می‌رسد که این پروژه که اقتباسی از بازی Doom است، قرار است به‌صورت دیجیتالی و خانگی منتشر شود.[/quote]

 یونیورسال پیکچرز بازیگران اصلی فیلم Doom را تایید و رسما معرفی کرده است. یونیورسال با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی این فیلم در توییتر علاوه بر تایید حضور ایمی منسون در این فیلم، اعلام کرد که لوک آلن-گیل قرار است دیگر نقش اصلی فیلم Doom را بازی کند.

 منسون قرار است نقش جوآن دارک و آلن-گیل قرار است نقش دکتر بنت استون را در فیلم Doom بازی کند. علاوه بر این، نینا برگمن نیز نقش شخصیتی به‌نام کارلی را بر عهده دارد. تونی گیگلیو، کارگردان فیلم S.W.A.T.: Under Siege، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Doom را بر عهده خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است. 

به نظر می‌رسد که این پروژه که اقتباسی از بازی Doom است، قرار است به‌صورت دیجیتالی و خانگی منتشر شود. طبق گفته ورایتی، با توجه به اینکه این فیلم در استودیوی یونیورسال ۱۴۴۰ که برای فیلمبرداری و تولید محصولات دیجیتالی شرکت یونیورسال استفاده می‌شود، فیلمبرداری خواهد شد، فیلم Doom احتمالا در ابتدا روی شبکه‌ یا شبکه‌های استریم و سپس در بازار خانگی منتشر خواهد شد. همچنین در تصاویر پشت صحنه سلاح معروف BFG نیز قابل مشاهده است که گفته می‌شود فیلم Doom قرار است با درجه سنی بزرگسال و بسیار خونین و خشن تولید و منتشر شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *