ویژگی های جدید گیم پلی بازی PES 2019

[ad id='39844']

[quote]نسخه های اخیر سری PES با موتور Fox ساخته می شوند و PES 2019 هم از این قاعده پیروی می کند[/quote]

اگرچه تریلر معرفی بازی جزییاتی از گیم پلی به نمایش در نمی آورد و بیشتر جلوه های بصری PES 2019 را نمایش می دهد، کونامی برخی از اطلاعات گیم پلی را به صورت مکتوب منتشر کرده است. پیش از هر چیز کونامی وعده افزایش هرچه بیشتر تعداد لیگ ها، استادیوم ها و باشگاه های لایسنس شده را داده و ضمناً شاهد مجموعه ای تازه از بازیکنان «افسانه ای» خواهیم بود که طی هفته های پیش رو معرفی می شوند.

کونامی توضیح می دهد که در PES 2019، با معرفی مهارت های مختلفی که به کاربر امکان ساخت «لحظات جادویی» را در زمین مسابقه می دهند، تجربه گیم پلی این فرنچایز به سطح تازه ای می رسد. لحظات جادویی قرار است تمرکز جدید سازندگان در «گیم پلی برتر PES 2019» باشد.

نسخه های اخیر سری PES با موتور Fox ساخته می شوند و PES 2019 هم از این قاعده پیروی می کند؛ همان موتوری که از آن برای ساخت Metal Gear Solid V Phantom Pain و Metal Gear Survive استفاده شده. حالا کونامی می گوید که بازی روی تمام پلتفرم ها از رزولوشن ۴K و دامنه داینامیک بالا پشتیبانی می کند و کاربران شاهد گرافیک بهبودیافته، جزییات بیشتر در جمعیت، بافت های چمن واقعی و بازگشت افکت آب و هوایی محبوب برف خواهند بود.

بازی Pro Evolution Soccer 2019 قرار است در تاریخ سی ام آگوست یا ۸ شهریورماه به صورت رسمی روی سه پلتفرم پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود. برخلاف رویکردی که رقیب قدیمی طی سال گذشته در پیش گرفت، به نظر می رسد کونامی برنامه ای برای عرضه بازی روی پلتفرم نینتندو سوییچ ندارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *