معرفی فیلم In The Tall Grass استیفن کینگ

[ad id='39844']

[quote]میان علف‌های بلند In The Tall Grass[/quote]

 

استفان کینگ با همکاری پسرش جو هیل رمان جدیدی خلق کرده است که این رمان دستمایه ساخت فیلمی به نام “میان علف‌های بلند” شده است. کارگردان این فیلم وینچنزو ناتالی است و شبکه نتفلیکس تهیه کنندگی آن را به عهده داشته است. لازم به ذکر نیست که این فیلم در ژانر وحشت ساخته شده پس میتواند خبر خوبی برای علاقمندان به این ژانر باشد.

استیون کینگ را این روزها همه می شناسند، تاکنون تعداد زیادی از کتاب های ترسناک و عملی-تخیلی او تبدیل به فیلم و سریال شده است، اما زمانی که IT پا به گیشه گذاشت و به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری دست یافت — در حال که تولید آن فقط ۳۰ میلیون دلار هزینه داشت — بسیاری از کمپانی های بزرگ و کوچک در پی خرید حقوق کتاب های این نویسنده بزرگ افتادند. نتفلیکس یکی از همین کمپانی هاست؛ البته این نخستین باری نیست که نتفلیکس با کتاب های استیون کینگ سر و کار دارد، این استودیو در سال گذشته فیلم تحسین شده Gerald’s Game (بازی جرالد) را بر پایه کتابی از همین نویسنده ساخت که مورد استقبال قرار گرفت — کتابی که ادعا می شد ‘غیرقابل تبدیل شدن به فیلم’ است. نتفلیکس سال گـذشته فیلم ۱۹۲۲ را هم با اقتباس یکی دیگر از کتاب های کینگ ساخت، به کارگردانی ﺯﮎ ﻫﯿﻠﺪﯾﺘﭻ که حتی مورد تحسین خود کینگ قرار گرفت.

حال، چند ماه قبل تایید شد که نتفلیکس می خواهد یکی دیگر از کتاب های این نویسنده را تبدیل به فیلم سینمایی کند. یک فیلم بلند که بر پایه رمانی به نام In The Tall Grass ساخته خواهد شد؛ این رمان توسط کینگ و هیل به نگارش در آمده، و نخستین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. داستان از این قرار است: “…بعد از شنیدن صدای فریاد یک پسر برای کمک، یک برادر و خواهر با به خطر انداختن خودشان وارد یک میدان وسیع چمنزار در کنزاس می شود اما خیلی زود متوجه می شوند که ممکن است اصلا راه خروجی وجود نداشته باشد.”

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *