بررسی فیلم آیا این رمانتیک نیست Isn’t It Romantic 2019

[ad id='39844']

[quote]با بررسی فیلم Isn’t It Romantic خدمت شما عزیزان هستیم با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

خلاصه داستان

آیا این رمانتیک نیست به کارگردانی تاد استراوس-شولسون است و توسط ارین کاردیلو، دانا فاکس، کتی سیلبرمن و پائولا پهل نوشته شده است. ستاره های فیلم Rebel Wilson، Adam DeVine، لیام Hemsworth، Priyanka Chopra، و بتی Gilpin. این برنامه در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ توسط Warner Bros. Pictures منتشر شده است.

در فیلم ناتالی یک معمار نیویورک است که به سختی کار می کند تا در کارش شناخته شود، اما بیشتر احتمال دارد قهوه و شیرینی ارائه دهد تا طراحی آسمان خراش بعدی در شهر! چیزهایی بد و عحیب اتفاق می افتد وقتی او در طول یک ضرب و شتم مترو بیهوش می شود و به طرز جادویی بیدار می شود و خود را در شرایطی دیگر می یابد. همیشه بدبین در مورد عشق، بدترین کابوس ناتالی به زودی به حقیقت می پیوندد وقتی به طور ناگهانی متوجه می شود که او نقش اول زن در یک کمدی عاشقانه زندگی واقعی می کند …

 

گزارش باکس آفیس فیلم

این فیلم که با ۳۱ میلیون دلار بودجه تهیه شده، به افتتاحیه قابل‌قبولِ ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار در جریانِ آخرهفته جمعه تا یکشنبه‌اش دست پیدا کرد و به مجموعِ جمعه تا دوشنبه ۱۶ میلیون و چهارنشبه تا دوشنبه‌ ۲۰ میلیون دلار رسید. افتتاحیه‌ی ۲۰ میلیون دلاری این فیلم برابر با افتتاحیه ۲۰ میلیون دلاری «چگونه مجرد باشیم» در جریان آخرهفته‌ی روز ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ است. «آیا رومانتیک نیست» در جریان آخرهفته‌اش به اندازه «پناهگاه امن» ، «فرونت‌لودد» بود، اما آن فیلم به ۷۱/۴ میلیون دلار درآمد خانگی دست پیدا کرد. «آیا رومانتیک نیست» با عملکردی شبیه به «پناهگاه امن» به ۴۲ میلیون دلار فروش نهایی می‌رسد که در محدوده‌ی «بد نیست» قرار می‌گیرد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *