بیوگرافی و سوابق آوا دراویت بازیگر سریال وارش

[quote]خانم آوا دارویت از بازیگران جوان و با استعداد عرصه فیلم و سریال ایرانی در ۲۲ امین روز از شهریور ماه سال ۱۳۷۲ در کشور ایتالیا بدنیا آمده است.[/quote]

خانم آوا  دارویت مادرش  به نام منظر ایرانی و پدرش با نام پیترو اهل کشور ایتالیا شهر رویت می باشد ، وی دارای یک برادر به نام آرمان می باشد ، مادر وی در زمینه آرشیتکت و پدر ایشلان در زمینه ساخت کارخانه فعالیت میکنند.

آوا دارویت از زمان کودکی به همراه خانواده اش به کشور ایران آمد و بخاطر شغل پدرش در شهر میانه زندگی میکردند ، وی با شرکت در دوره های کلاس های بازیگری به طور رسمی وارد حرفه بازیگری شده است .

وی نخستین حضور خود را در حرفه بازیگری  با هنرنمایی در سریال معمای شاه ساخته آقای محمد رضا ورزی  کسب کرد ، و سرانجام در سال ۱۳۹۶ در سریالی به نام هست و نیست ساخته حسین سهیلی زاده توانست به اوج شهرت در نزد مخاطبین فیلم و سینما دست پیداکند.

آوا دارویت دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی گرایش بالینی می باشد.

آوا دارویت در جدیدترین هنرنمایی خود در سریال وارش ساخته احمدکاوری به نقش آفرینی پرداخته است وی علاوه براین قبلا سابقه حضور در سریال های به نام ترور خاموش  و خانواده دکتر ماهان را  در کارنامه تجارب خود دارا می باشد.

از مجموعه فعالیت های هنری ایشان در سریال های تلوزیونی میتوان به معما شاه ساخته محمد رضا ورزی ف خانواده دکتر ماهان ساخته علی محمد قاسمی ، هست و نیست ساخته حسین سهیلی زاده ، ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی ، بهترین سال های زندگی ما به کارگردانی احمد کاوری و سریال وارش بازهم به همکاری مجدد احمد کاوری اشاره کنیم.

همچنین از مجموعه فعالیت ایشان در حوزه سینما میتوان به : اسکی باز ،نفس های آرام ، چهارشنبه خون به پا میشود ، سفر نا تمام نام برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا