کاهش شدید ارزش دوج کوین پس از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL

[ad id='39844']

[quote]بر خلاف تصور اکثر فعالان بازار، حضور ایلان ماسک در برنامه SNL تاثیری که انتظار می‌رفت را نداشت. در جریان پخش این برنامه قیمت دوج کوین با سقوطی ۲۵ درصدی مواجه شد. شاید دلیل اصلی این سقوط مربوط به بخشی از مکالمات ایلان ماسک و مادرش باشد.[/quote]

 

دو هفته پیش مشخص شد که روز گذشته ایلان ماسک میزبان برنامه SNL خواهد بود. همین خبر کافی بود تا قیمت دوج کوین افزایش پیدا کند و علاقه‌مندان به این رمزارز با انتظار حضور ماسک در SNL، به خرید دوج کوین ادامه دهند.

قیمت این رمزارز در روز‌های اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرد و به بالای ۷۰ سنت رسید. همین موضوع باعث شد بسیاری منتظر قیمت یک دلاری آن باشند و منتظر چنین اتفاقی با حضور ماسک در SNL بودند.

یکی از دلایل انتظار کاربران برای افزایش قیمت این رمزارز، استفاده از نام آن توسط مدیرعامل تسلا در برنامه SNL بود. اگرچه ماسک از نام آن در اجرایش استفاده کرد، اما تاثیری روی افزایش قیمت این رمزارز نداشت. ماسک حتی در این برنامه دوج کوین را آینده بازار ارز اعلام کرد و گفت وسیله مالی غیرقابل توقفی است که دنیا را می‌گیرد.

اما در حقیقت عکس این اتفاق رخ داد و قیمت دوج کوین از ۶۶ سنت به ۵۰ سنت کاهش پیدا کرد. این ریزش تقریبا لحظه‌ای رخ داد که ایلان ماسک و مادرش درباره کادو روز مادر صحبت کردند و به دوج کوین اشاره کردند.

در این مکالمه، مادر ایلان ماسک به او گفت: «من برای کادوی روز مادر هیجان زده‌ام، فقط امیدوارم دوج کوین نباشد.»

در جواب او ایلان با خنده گفت: «اتفاقاً دوج کوین است»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *