همه چیز درباره بازی Battlefield 6

[ad id='39844']

[quote]اندرو ویلسون، رئیس EA به‌تازگی از این گفته که جدیدترین نسخه‌ی Battlefield قرار است یک بازی عظیم باشد و او از نتیجه‌ی کار بسیار راضی است.[/quote]

الکترونیک آرتز قرار است تا چند روز دیگر یعنی در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) از نسخه‌ی جدید Battlefield رونمایی کند. حال اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی EA درباره‌ی این بازی به‌تازگی حرف‌هایی زده که می‌تواند انتظار را برای طرفداران بتلفیلد سخت‌تر کند. ویلسون که با بلومبرگ مصاحبه می‌کرد، گفته Battlefield 6 اولین بازی این مجموعه پس از Battlefield 5 است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و او امید زیادی به نسخه‌ی جدید دارد. او می‌گوید: «فکر می‌کنم قرار است بازی عظیمی باشد. بتلفیلد مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ای است و ما چند سالی است نسخه‌ی جدیدی از آن را روانه‌ی بازار نکرده‌ایم.»

ویلسون عنوان می‌کند شوروشوقی که پس از اعلام زمان معرفی Battlefield 6 بین بازیکنان شکل گرفت، خود نشانگر این است که «چقدر جامعه‌ی گیمرها چشم به راه» نسخه‌ی جدیدی از بتلفیلد است. او همچنین می‌گوید: «نسبت به مسیری که در آن قرار داریم حس خوبی دارم و از کاری که تیم ساخت بتلفیلد جدید با بازی کرده، بسیار خشنودم.»

 

پس از انتشار دو نسخه‌ی تاریخی از مجموعه‌ی بتلفیلد، طبق شایعات، بازی جدید قرار است در دوران مدرن جریان داشته باشد و احتمالا در بخش چندنفر از ۱۲۸ بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کند. همچنین شایعه‌ی دیگری حاکی از این است که بتلفیلد ۶ در روز عرضه در دسترس مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. برای فهمیدن درستی یا نادرستی این موارد و شایعات فراوان دیگری از این بازی شوتر مورد انتظار باید تا چند روز دیگر منتظر بمانیم.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز درباره بازی Battlefield 6»

  1. ابنواتقم
    کططتنک
    ایم
    سلام
    آنزکت
    تین
    جی تی ای
    بازی
    دلتد
    دایاگگ
    ررودطز
    زلطعز
    تطن
    وزکز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *