همه چیز درباره فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins

[ad id='39844']

[quote]جدیدترین فیلم G.I. Joe از تاریخ یک مرداد سال ۱۴۰۰ به سینماها خواهد آمد.[/quote]

 

ابرقهرمانان مارول یا دی‌سی تنها کاراکترهایی نیستند که در میان مردم ایالات متحده آمریکا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شرکت هاسبرو سال‌ها قبل خط تولید G.I. Joe: A Real American Hero را راه‌اندازی کرد که شامل اسباب‌بازی، کمیک بوک و سریال انیمیشنی شده و شخصیتی به نام اسنیک آیز را در خود جای داده بود؛ شخصیتی که بر اساس نینجاهای ژاپن طراحی شده و به مرور زمان توانست دل مخاطبان هدف را بدست بیاورد. محبوبیت این شخصیت مرموز به حدی بالا رفت که در فیلم‌های G.I. Joe: The Rise of Cobra محصول سال ۲۰۰۹ میلادی و G.I. Joe: Retaliation محصول سال ۲۰۱۳ حضور داشت.

اسنیک آیز به‌زودی روی پرده نقره‌ای بازمی‌گردد اما خبری از ری پارک (Ray Park) در نقش اصلی نخواهد بود. از آن‌جایی که عملکرد G.I. Joe: Retaliation رضایت‌بخش نبود، مدیران پارامونت پیکچرز و هاسبرو تصمیم گرفتند G.I. Joe را ریبوت کرده و چهره‌های تازه‌ای را برای نقش‌های مختلف از جمله اسنیک آیز انتخاب کنند. هنری گولدینگ (Henry Golding) اصالتا مالزیایی بوده و به واسطه ایفای نقش در Crazy Rich Asians توانست نامی برای خود دست و پا کند. او سپس در آثار هالیوودی متعددی حضور یافت که برای مثال می‌توان Last Christmas و The Gentlemen را نام برد. در ضمن، ریبوت G.I. Joe تحت عنوان Snake Eyes شناخته شده و همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد، به سرگذشت اسنیک آیز می‌پردازد.

همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد، Snake Eyes: G.I. Joe Origins درباره شخصیتی به نام اسنیک آیز است. او محبوب‌ترین عضو گروه G.I. Joe بوده و به واسطه شمشیر و لباس مخصوصش شناخته می‌شود. اگرچه گذشته و هویت واقعی اسنیک آیز از اسناد محرمانه و طبقه‌بندی شده به شمار می‌رود، محصول جدید پارامونت پیکچرز قصد دارد به بخشی از سرگذشت این شخصیت پرداخته و نحوه تبدیل شدنش به کاراکتری را به تصویر بکشد که در میان طرفداران از محبوبیت بالایی برخوردار است. هنری گلدینگ  که با Crazy Rich Asians و Last Christmas شناخته می‌شود، نقش اصلی را جلوی دوربین ایفا کرده است.

پس از اینکه هاسبرو توانست با تبدیل‌شوندگان به موفقیت قابل‌توجهی در باکس آفیس جهانی دست یابد، مدیران شرکت تصمیم گرفتند یکی دیگر از مجموعه اسباب بازی‌های خود را به مدیوم سینما بیاورند. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، G.I. Joe: The Rise of Cob بود که سال ۲۰۰۹ میلادی اکران شد. این اثر نه تنها بازخوردهای منفی‌ای را دریافت کرد، بلکه ۳۰۰ میلیون دلار فروخت در حالی که هزینه ساختش ۱۷۵ میلیون دلار بود. با این حال، قسمت دوم تحت عنوان G.I. Joe: Retaliation و با بودجه‌ای ۱۵۵ میلیون دلاری ساخته شد. Retaliation هم بازخوردهای منفی‌ای را دریافت کرد اما عملکرد بهتری در زمینه تجاری داشت. این فیلم ۳۷۵ میلیون دلار فروخت.

از آن‌جایی که G.I. Joe: Retaliation توانسته بود انتظار سازندگان خود را برآورده کند، ساخت قسمت سوم مجموعه در دستور کار قرار گرفت. با گذشت مدتی، پروژه تعدادی از دست‌اندرکاران خود از جمله کارگردان را از دست داد و با ادامه یافتن این روند، درگیر چالش‌هایی شد. در حالی که طرفداران منتظر شنیدن خبر امیدوارکننده‌ای پیرامون دنباله G.I. Joe: Retaliation بودند، پارامونت پیکچرز و هاسبرو از ساخت یک اسپین‌آف به نام Snake Eyes: G.I. Joe Origins خبر دادند. این اثر قرار بود سال گذشته میلادی به سینماها بیاید اما همه‌گیری ویروس کرونا اکرانش را به تعویق انداخته است.

شخصیت‌های مختلف داستان از جمله اسنیک آیز با نقش‌آفرینی هنری گلدینگ ، استورم شدو با نقش‌آفرینی اندرو کوجی ، آکیکو با نقش‌آفرینی هاروکا ایب ، اسکارلت با نقش‌آفرینی سامارا ویوینگ و بارونس با نقش‌آفرینی اورسولا کوربیرو  را در فیلم جدید سری جی آی جو نقش آفرینی می کنند

لباس‌های شخصیت‌های اصلی در فیلم‌های G.I. Joe: The Rise of Cob و G.I. Joe: Retaliation شباهت‌هایی به اسباب بازی‌هایشان داشته‌اند اما این موضوع چندان برای لباس‌ها در Snake Eyes: G.I. Joe Origins صادق نیست. در ضمن، جدیدترین فیلم مجموعه به سرگذشت اسنیک آیز پرداخته و نحوه تبدیل شدن به شخصیتی که طرفداران می‌شناسند را نشان خواهد. در حال حاضر جزئیاتی از داستان موجود نیست اما احتمالا او در بخش‌های پایانی فیلم لباس و کلاه مخصوص خود را به پوشیده و به مبارزه خواهد پرداخت. در ضمن، پیش‌بینی می‌شود موفقیت‌های تجاری آن ساخت دنباله‌ها و اسپین‌آف‌هایی را به همراه داشته باشد.

طبق گزارش‌های غیررسمی، ساخت دنباله Snake Eyes: G.I. Joe Origins آغاز شده و فاز اولیه را پشت سر می‌گذارد. جو شرپنل (Joe Shrapnel) و آناواترهاوس (Anna Waterhouse) وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه را بر عهده دارند و هنری گلدینگ هم برای ایفای نقش اسنیک آیز بازخواهد گشت. البته پروژه مزبور هنوز چراغ سبز تولید را دریافت نکرده است. در انتها،

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *