رد صلاحیت عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر

[ad id='39844']

رد صلاحیت عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر

 عباس جدیدی در انتخابات سال ۹۲ شورای شهر که به صورت مستقل وارد انتخابات شود.

وی با قرارگرفتن در رتبه بیست و هفتم توانست به شورای شهر راه یابد.

اکنون به خاطر مسائلی که در موردش وجود دارد توسط دستگاه های ذی ربط برای انتخابات پیش رو رد صلاحیت شد.

رد صلاحیت عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر 

او واکنشی نسبت به احتمال رد صلاحیتش نشان نداده ولی در تلاش است تا بتواند با استفاده از جایگاه خود خطر رد صلاحیت را از خود دور کند.

او به تازگی در اظهار نظر جنجالی درباره تتلو گفته بود :

خیلی از مردم به دیدنم می‌آیند. خانواده این خواننده هم آمدند. من که خیلی با او و آهنگ‌هایش آشنا نبودم.

رد صلاحیت عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر 

“ولی وقتی دیدم خانواده‌‌اش تقاضا دارند و می‌گویند قاضی پرونده یک کشتی‌گیر است، قبول کردم بروم و صحبت کنم. انصافاً هم آقای قاسم‌‌زاده پهلوانی را در حق این جوان تمام کرد و از حقش گذشت و رضایت داد.”

به او گفتم بابا جان، تو که اینقدر خوب بلدی بخوانی، یک قول بده و یک کار قشنگ، ده بار زیباتر از این برای خانم فاطمه زهرا بخوان و سعی کن کمی در رفتارهایت هم بیشتر رعایت کنی.

آخرین خبر ها از رد صلاحیت قطعی عباس جدیدی حکایت دارد.

رد صلاحیت عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر 

 

 

 

عباس جدیدی با اظهار نظری عجیب در شورای شهر تهران مورد توجه رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفت. او با حمله به یکی از هنرمندان گفت: «شما که ادعا می کنید هنرمند هستی و حتی نمی توانی در سناریوهایت دو تا شاخ بز را از هم جدا کنی! چرا در مورد مدیریت شهری نظر می دهی و دخالت می کنی؟»

به نظر می رسد اشاره جدیدی به سخنان رضاکیانیان است. چند روز پیش رضا کیانیان بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود به این نکته اشاره کرد که مردم تهران هم در ماجرای پلاسکو سهم دارند. به اعتقاد کیانیان مردم تهران با انتخاب افراد غیر متخصص در شورای شهر و رای دادن به آنها شورای شهر را به مکانی غیرتخصصی بدل کرده اند.

واکنش جدیدی به این اظهار نظر موجی از طنز و جوک را برای عباس جدیدی به همراه داشت. عده ای درهمان ابتدای کار به دنیال این بودند تا متوجه شوند دقیقا منظور جدیدی چیست؟ تلاش برای یافتن پاسخ این پرسش پاسخ های خنده دار زیادی را در پی داشت.

یکی از کاربران توئیتر نوشته است “میخوام منم یه توئیت درمورد حرفای جذاب عضو مستقل شورای شهرعباس جدیدی بزنم. ولی نمی فهمم این شاخ بز چیه و از کجا اومده و اصلا چه ربطی داره؟”

با این حال اینکه منظور عباس جدیدی چه بوده است به نظر اشاره به ضرب المثل یا ماجرای پیچیده ای ندارد، احتمالا این عضو شورای شهر می خواسته بگوید که هنرمندی که حتی نمی تواند گره های سناریو خود را باز کند چرا در مورد مدیریت شهری نظر می دهد. اما نحوه بیان خاص او بسیار جنجالی شده است.
رد صلاحیت عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر
یک کاربر پر مخاطب فیس بوک در این باره نوشته است: «از شوخی گذشته به نظرم جدیدی حرف درستی زده چون کافیه یه بار گیر کردن شاخ دوتا بز رو دیده باشید تا به نقش هنر در جدا کردنشون پی ببرید.»

کاربری دیگر هم نوشته است “شاخ بز  جدا کردن یه چیزی تو مایه های همون آشتی کنون خودمونه فقط تو زبون بزی.”

یکی دیگر از کاربران نوشته است: طنز نویسان وطنز پردازان تا عباس جدیدی رو دارن تقریبا غمی ندارن هروقت موضوع جدیدی نداشتن میتونن به عباس جدیدی برگردند و حکایتی برپا کنند.»

رد صلاحیت عباس جدیدی در انتخابات شورای شهر

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *