معرفی کامل سریال نمایش خانگی دل محمد رضا گلزار و ساره بیات

[ad id='39844']

سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات

همکاری جدید منوچهر هادی و محمدرضا گلزار در شبکه خانگی

محمدرضا گلزار در گفت و گویی عنوان کرد:« با منوچهر هادی و ساره بیات، مجموعه «دل» را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازیم و احتمالا هومن سیدی هم در این کار خواهد بود. «عاشقانه ۲» به علت افت قسمت دوم سریال‌ها ساخته نمی‌شود و تصمیمی در موردش نداریم.»

وی همچنین درباره قسمت دوم فیلم «سلام بمبئی» گفت:« در جریان تولید «دختر شیطان» هستم و اگر بشود برای این فیلم توافق می‌کنیم، اما فعلا باید منتظر ماند.»

 

 

معرفی کامل تمام سریالهای نمایش خانگی

همشهری جوان – محدثه طالبی: وقتی سی دی های فیلم ها به سوپرمارکت ها راه پیدا کردند و از آنجا به سبد خانوارها وارد شدند و خرید و تماشای فیلم های سینمایی و ویدئویی و محصولات شبکه نمایش خانوادگی بین مردم جا افتاد، پخش سریال ها هم از این شبکه آغاز شد. حالا اگر تکرار چند هزارباره سریال های تلویزیونی را از دست داده بودید، می توانستید با خیال راحت آنها را تماشا کنید.

تا اینکه ۸ سال قبل اولین بار پیمان قاسم خانی مجموعه طنز آیتمی «فضانوردان می آیند» را یکسره و پیش از اینکه در تلویزیون پخش شود، روانه این سیستم کرد. بعد از آن چهار سالی طول کشید تا قلب یخی و قهوه تلخ با داعیه رقابت با مجموعه های تلویزیونی عرضه شدند؛ رقابتی که مهران مدیری چند بار دیگر هم آن را تجربه کرد و در نهایت امسال در ویژه برنامه شبکه سه اعتراف کرد که هر چقدر هم که موفق بوده باشد، نمی شود مخاطب ۷۰ میلیونی را با مخاطب نهایتا ۲، ۳ میلیونی مقایسه کرد.

چه بر سر هر کدام از مجموعه های نمایش خانگی آمد؟ چرا از یک جریان رقیب به یک جریان موازی در کنار تلویزیون تبدیل شدند.

۸۵

فضانوردان می آیند

۴ مجموعه دو قسمتی

نویسنده: پیمان قاسم خانی

کارگردان: پیمان قاسم خانی، سیامک انصاری

بازیگران: ارژنگ امیرفضلی، رضا شفیعی جم، امیر جعفری، شقایق دهقان، فلامک جنیدی و …

چی بود؟ یک مجموعه طنز آیتمی که همزمان با جام جهانی ۲۰۰۶ ارائه و توزیع شد. فضانوردان در زمین. فضانوردان در راه جام جهانی و فضانوردان در راه جام جهانی، قسمت های مختلف این مجموعه بودند که با فرمت وی سی دی و ۱۵۰۰ تومان فروخته می شدند.

چی شد؟ محصول مشترک انصاری و قاسم خانی به موفقیت عجیب و غریبی دست پیدا نکرد اما از آنجایی که کل قضیه آیتمی بود و قرار نبود دنباله خاصی داشته باشد، در همان چند سری و فضای جام جهانی کار خودش را کرد و خیلی شیک و مجلسی و بی حاشیه تمام شد و سند «اولین» را به نام خودش زد.


۹۱-۸۹

قهوه تلخ

۲۶ مجموعه سه قسمتی

نویسنده: امیر مهدی ژوله، خشایار الوند

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: سیامک انصاری، فلامک جنیدی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی و …

چی بود؟ یک سریال طنز در همان ژانر مدیری و برره اش که با تصویر کردن یک دنیای جدید و مشابه سازی، نقد اجتماعی می کند. یک دانشجوی تاریخ طی تحقیقاتش به مقطعی از تاریخ ایران برمی خورد که هیچ اثری از آن در کتاب ها نیست. با یک محقق این قضیه را در میان می گذارد. او هم بعد از خوردن یک قهوه تلخ به همان دوره تاریخی سفر می کند و با دربار و درباریان زندگی می کند.

چی شد؟ سریال در ابتدای راه – همانطور که خودمان هم جلدش را رفتیم – موفق بود. هم مدیری بعد از دو سری مرد هزار چهره، دوباره به خلق دنیای جدید و زبان و شخصیت های عجیب روی آورده بود و هم جدایی اش از تلویزیون هوادارانش را ترغیب به خرید این مجموعه می کرد. سریالی که تا نیمه های راه جذاب از آب درآمد و همه رکوردها راپشت سر می گذاشت تا اینکه خودش به تکرار و پخش و اهدای جوایزش به تاخیر افتاد.

دعوای مدیری با برادران آقاگلیان (تهیه کنندگان ثابت کارهای مدیری) تا قهر بازیگران و جمع نشدن سر و ته قصه با این همه شخصیت باعث شد که مخاطبان سرخورده شدند. در نهایت این مجموعه هم بدون قسمت پایانی، ناتمام ماند و قسمت ۱۰۲ رها شد

 


۹۳-۸۹

قلب یخی

دقیق مشخص نیست!

نویسنده، کارگردان فصل اول و دوم: حامد عنقا/ محمد حسین لطیفی

نویسنده، کارگردان فصل سوم: سارا خسروشاهی، علیرضا بذرافشان/ سامان مقدم

بازیگران: حسین یاری، نسیرین مقانلو، حمید فرخ نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست

چی بود؟ قلب یخی به نوعی یک ملودرام معمایی بود که به چند داستان همزمان می پرداخت. داستان چند جوانی که می خواهند به یک گروه مدلینگ نفوذ کنند. در این بین با داستان زندگی یک عکاس و طراح لباس هم آشنا می شویم. فصل سوم این سریال که حتی از ابتدا اسمش آتشبازی بود، ماجرای متفاوتی دارد و خرید و فروش عتیقه و جرایم سازمان یافته حرف اصلی آن است و تنها ربطش حضور حسین یاری در دو مجموعه بود.

چی شد؟ ممیزی پایان فصل دوم باعث اعتراض شد. شخصیت هایی که معلوم نشد برای چه از اول در قصه وارد شدند و خرده روایت هایی که پایان پیدا نکردند. حامد عنقا و لطیفی اظهار کردند که تمام تلاش شان برای نشان دادن گروه های فراماسونری که حرف اصلی شان بوده، به خاطر ممیزی ها بی نتیجه مانده و از ادامه این کار انصراف دادند.

در پخش قسمت سوم هم ماه ها تاخیر به وجود آمد. از دعوای تهیه کننده و شرکت پخش تا بی خبری اسپانسر، از آن طرف پا پس کشیدن بازیگران و …

قلب یخی سه هم در نهایت بعد از ماه ها تاخیر و لو رفتن پایان بندی توزیع قسمت نهایی پایان پیدا کرد؛ باز هم با گم شدن شخصیت ها!

 


۹۱

شام ایرانی

چهار مجموعه

کارگردان: بیژن بیرنگ

بازیگران: سروش صحت، رامبد جوان، سحر زکریا و بهاره رهنما و …

چی بود؟ احتمالا می خواست با یک برنامه خارجی شام رقابت کند. یک مسابقه که در فرم و محتوا همان داستان غذا خوردن چهار نفر، امتیاز دادن به همدیگر و معرفی غذاها بود اما این بار هم برای فروش و دیده شدن دست به دامان ستاره های سینما و موسیقی و ورزشکاران شدند که در هر قسمت میزبان سه ستاره دیگر هستند.

چی شد؟ ظاهرا دو قسمت از این مجموعه که خانم ها حضور داشتند در ابتدا مجوز نگرفت و در همان چهار قسمت فعلا پایان یافته و با کارگردانی جدید – جسته و گریخته – به بازار می آید. شبکه نسیم هم بخش هایی از آن را پخش کرده است و آی فیلم به زودی مجموعه کاملش را پخش می کند.

 


۹۲-۹۱

ویلای من

۲۰ مجموعه دو قسمتی

نویسنده: امیر مهدی ژوله، خشایار الوند

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: سیامک انصاری، رابعه اسکویی، هادی کاظمی، عارف لرستانی و …

چی بود؟ همان تیم همیشگی مهران مدیری منتها کمی جمع و جورتر؛ بدون حضور برادران آقاگلیان. یک سریال طنز که نه در حد و اندازه اسم مدیری ظاهر شد و نه مخاطب چندانی پیدا کرد. داستان قابل حدس یک پیرمرد پولدار که چند نفر جاه طلب می خواهند اموالش را صاحب شوند و در کار هم می گذارند.

چی شد؟ خیلی نرم و آهسته با یک پایان بندی کاملا قابل پیش بینی در ۲۰ مجموعه توزیع و تمام شد و مهمترین دستاوردش، اهدای کامل جایزه هایش – برخلاف قهوه تلخ – بود.

 


۹۲

رالی ایرانی

۶ مجموعه

کارگردان: آرش معیریان، سعید ابوطالب

بازیگران: محمدرضا فروتن، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سیروان خسروی

چی بود؟ یک مستند – مسابقه بین سه گروه از هنرمندان در طبیعت که با هم رقابتی را آغاز می کنند. مسابقه ای که در آن باید مسیری را طی کنند و ماجراهایی برای هر کدام از گروه ها اتفاق می افتد که کلیت آن پیش بینی شده و طراحی شده است اما جزییاتش از رویدادهای واقعی است. چیزی شبیه به سرزمین دانایی با حضور ستاره ها.

چی شد؟ در سری اول این مسابقه زوج سحر ولدبیگی و نیما فلاح اول شدند و ابوطالب مجوز ساخت سری دوم آن را گرفته است ولی گویا سرمایه گذار علاقه ای به ادامه آن ندارد.

 


۹۲-۹۱

ساخت ایران

۱۰ مجموعه دو قسمتی

نویسنده: خشایار الوند، آرش قادری، پیمان قاسم خانی

کارگردان: محمد حسین لطیفی

بازیگران: محمدرضا گلزار، امین حیایی، الیکا عبدالرزاقی، بهنام تشکر، بهاره رهنما و …

چی بود؟ لطیفی اواسط پروژه قلب یخی راه را به سمت ساخت ایران کج کرد؛ کاری که انتظار می رفت با زوج گلزار و حیایی فروش اولیه خودش را تضمین کند اما اینطور نشد! هر چند که با طنز ظریفی که داشت، نمونه قابل قبولی برای شبکه نمایش خانگی بود ولی به هر حال در فروش به پای رقبا نرسید.

در فرانسه، ایران و لبنان فیلمبرداری شد. داستان هم قصه دزدیده شدن کیف یک دانشمند بی دست و پای ایرانی و فروختن یک فرمول کشف شده به آمریکایی هاست.

چی شد؟ ساخت ایران هم درگیر حواشی مختلفی بود، از کنار کشیدن الوند تا ماجرای بازیگر لبنانی و شایعات پیرامون پناهندگی بهداد اما حداقل ساخت و توزیع این سریال، آبرومندانه در زمان مقرر تمام شد. آی فیلم هم چند ماهی پیش آن را پخش کرد و شبکه ۵ تازه پخش آن را بی سروصدا تمام کرد.

 


۹۲

گنج مظفر

نویسنده: پیمان قاسم خانی، امیرمهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، خشایار الوند

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، بهنوش بختیاری، ساعد هدایتی

چی بود؟ ادامه پخش نشده و ناکام باغ مظفر بود که همان سال ۸۶ ساخته شد. داستان قل مراد و حیف نون و نوادگان و خاندان مظفر زرگنده که در باغ مظفر به دنبال ارث پادشاهی شان می گردند و در نهایت سر از تهران درمی آورند.

چی شد؟ همانسال ۸۶ ساخته شد و قرار بود از شبکه سه پخش شود که به دلیل اختلافات مالی با شبکه روی آنتن نرفت و همان زمان هم زمزمه پخش خانگی اش پیچید ولی به دلیل مشکلات توزیع در آن زمان، نتوانست نخستین مجموعه شبکه نمایش خانگی باشد و سرانجام بعد از شش سال در مهر ماه منتشر شد.

 


۹۲

عقاید یک آکتور سینما

۳ مجموعه

کارگردان: منیژه حکمت

بازیگران: علی سرتیپی

چی بود؟ علیرضا خمسه، بابک حمیدیان، رضا یزدانی و …

چی شد؟ همه آنچه می خواستید درباره بازیگران سینما بدانید، ولی جرأت پرسیدنش را ندارید! بازیگران سینما روبروی هم قرار می گیرند اما این بار نه در یک فیلم؛ در زندگی واقعی شان. شاید سوال ها و خود مصاحبه چیز جدید نداشته باشد اما بیشتر قسمت ها، فضا و لوکیشن هیجان انگیزی دارد.

 


۹۳-۹۲

شوخی با ستارگان

۴ مجموعه

نویسنده: امیرحسین قهرایی، محمود سمیعی، نسرین رفشا

کارگردان: امیرحسین قهرایی

بازیگران: حسن جوهرچی، سحر ولدبیگی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما

چی بود؟ قهرایی که آقای دوربین مخفی ایران است و قبل از این بارها برای شبکه هفت سیما و … دوربین مخفی ساخته، این بار سراغ ستارگان و هنرمندان رفت. ایجاد موقعیت هایی که درآن خود واقعی هنرمندان و ستاره ها را فارغ از شعارهای همیشگی که پشت میکروفون می دهند، نشان می داد، اتفاق جالبی در این مجموعه بود. اینکه اگر در یک موقعیت خطرناک مثل دزدی مسلحانه قرار بگیرند چقدر به دیگران اهمیت می دهند یا در برابر یک کارگردان غرب زده چه می کنند.

چی شد؟ به خاطر نوع شوخی هایی که داشت، صدای اعتراض بعضی از مردم را بلند کرد اما در نهایت به طور کامل توزیع و بخش هایی از آن از شبکه نسیم هم پخش شد. هنوز ادامه دارد.


۹۳-۹۲

شوخی کردم…!

۱۲ مجموعه دو قسمتی

نویسنده: امیر مهدی ژوله، خشایار الوند، حمید برزگر، الهه زارع نژاد، مهران مدیری، رضا شفیعی جم، امیر وفایی، محمد صفاجویی و مسعود مرعشی

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: همه!

چی بود؟ یک مجموعه طنز آیتمی که با آن عکس طویلش از همه بازیگران طنز مطرح این سال ها (۶۷ بازیگر) به نظر می آمد اوج کار مدیری در شبکه نمایش خانگی باشد. مجموعه هایی که هر بار یک موضوع اجتماعی مثل اعتیاد، اقتصاد، مد و … محور آن بود. آیتم های این مجموعه در برنامه های مختلف تلویزیونی، اتاق عمل، بازپرسی و … می گذرند.

چی شد؟ علاوه بر فرم تکراری آیتم ها (شوخی با برنامه های ورزشی و سینمایی و شوخی با پزشکان و خانواده ها و شاعران) که پیش تر مدیری همه شان را در طنزهای آیتمی دهه هفتاد و مرد هزار چهره و … تکرار کرده بود، به لحاظ محتوایی هم هیچ خلاقیتی نداشت. به هر حال به خاطر اسم و رسم بازیگران تا حدی فروخت اما دل منتقدان را به دست نیاورد.

 


۹۳-۹۲

شاهگوش

۲۸ مجموعه

نویسنده: الهه میرباقری، آزاده محسنی

کارگردان: داوود میرباقری

بازیگران: فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، اکبر عبدی

چی بود؟ باز هم یک سریال اجتماعی با مایه های طنز. قضیه از ماجرای کل کل خواستگار پرسپولیسی و پدر زن استقلالی آغاز می شود و با مردن پدر زن در یک تصادف و مشکوک به قتل بودن این اتفاق، کلانتری وارد بازی می شود و بیشتر این سریال در کلانتری و ماجراهای آن ادامه پیدا می کند.

چی شد؟ حواشی حضور تنابنده با آن گریم مشابه یک خواننده و کلی ستاره ریز و درشت آنقدر سروصدا کرد که فروش قسمت های اولیه شاهگوش را تضمین کند اما پس از افتی محسوس، شهریور امسال با برگزاری جشن و آخرین قرعه کشی، پروژه به پایان رسید؛ پایانی که البته در آن کمال تبریزی و سریال جدیدش برای نمایش خانگی «ابله» معرفی شد.

 

سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات  سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات  سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیاتسریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات   سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات  سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات     سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیاتسریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات  سریال دل با بازی محمد رضا گلزار و ساره بیات

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کامل سریال نمایش خانگی دل محمد رضا گلزار و ساره بیات»

  1. آقای گلزار عالی است🥰😍🤩😘🥳🙂🙃⁦❤️⁩💝⁦♥️⁩⁦♥️⁩🖤💚💛🧡🧡💖💓💞💕💌⁦❣️⁩💟💔💋💯💢✨💫🤴👸🤵👰💏⁦👩‍❤️‍💋‍👨⁩⁦👨‍❤️‍💋‍👨⁩⁦👩‍❤️‍💋‍👩⁩💑⁦👩‍❤️‍👨⁩⁦👨‍❤️‍👨⁩⁦👩‍❤️‍👩⁩🌹💐🌷🌺🌸⁦🏵️⁩🌻🌼💮🌱🌿🍃⁦☘️⁩🍀🍂🍁🌾🌲🌳🌴🌵🌈⚡⭐🌟⁦☃️⁩⛄⁦❄️⁩🌅🌄⁦☀️⁩🌠⭐🌟💫✨🐰🦄🦄🦄🦄🐴🐴🐴🐴🦜🦜🦜🦜🐦🐦🐦🐦🐦🦚🦚🦚🦚🦚🦃🦃🦃🦃🦆🦆🦆🦆🦅🦅🦅🦅🐳🐳🐟🐠🦋🐞🦋🦋🦋🦋🦋🎉🎊🎂🎈🎀🎁🎇🎆🎆🧨🎉🎊🎊🎂🎂🎀🎀🎇🎇🎂🎊🎉🎉🎊🎊🥇🥈🏅🏅🥉⁦🎖️⁩⁦🎖️⁩🏆🎫🏆🏆🎫⁦🎟️⁩⁦🎟️⁩🎫👑👑💎💎💎💎💎💍💍💍💍💍💄💄💄👠👠👠👠💄💄💄💄💄💄⁦❤️⁩🧡🧡💛💚💚💙💙💜🖤🔴🔴💜💚🧡⁦❤️⁩🧡💚💜🔴🔵🔵🔴⬛⚫⬛♉♏⁦⚜️⁩⁦⚜️⁩⁦⚜️⁩⁦⚜️⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇪⁩⁦🇦🇪⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇧🇫⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇧🇫⁩⁦🇧🇬⁩⁦🇧🇹⁩⁦🇧🇭⁩⁦🇧🇮⁩⁦🇨🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇧🇫⁩⁦🇧🇬⁩⁦🇧🇭⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇦🇹⁩⁦🇧🇫⁩⁦🇧🇫⁩⁦🇧🇼⁩⁦🇧🇾⁩⁦🇧🇾⁩⁦🇧🇿⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇧🇲⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇦🇿⁩⁦🇦🇿⁩⁦🇦🇼⁩⁦🇧🇮⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇧🇿⁩⁦🇧🇾⁩⁦🇧🇾⁩🇧🇭⁩⁦🇧🇮⁩⁦🇧🇮⁩⁦🇦🇽⁩⁦🇦🇿⁩⁦🇦🇽⁩⁦🇧🇭⁩⁦🇧🇬⁩⁦🇧🇭⁩⁦🇧🇮⁩⁦🇦🇽⁩⁦🇦🇼⁩⁦🇧🇬⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇧🇲⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇲⁩⁦🇧🇲⁩⁦🇦🇴⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇧🇦⁩⁦🇦🇿⁩⁦🇦🇮⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇹⁩🏁⁦🇦🇹⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🇦🇨⁩⁦🇦🇨⁩⁦🇦🇨⁩⁦🇦🇨⁩⁦🇦🇨⁩⁦🇦🇨⁩⁦🇦🇨⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️⁩⁦🏳️⁩🏁🏁⁦🇩🇲⁩⁦🇪🇺⁩⁦🇫🇯⁩⁦🇬🇬⁩⁦🇬🇩⁩⁦🇬🇦⁩⁦🇬🇩⁩⁦🇬🇫⁩⁦🇬🇷⁩⁦🇬🇷⁩⁦🇬🇷⁩⁦🇫🇰⁩⁦🇫🇲⁩⁦🇬🇫⁩⁦🇬🇶⁩⁦🇭🇷⁩⁦🇬🇳⁩⁦🇫🇷⁩⁦🇬🇮⁩⁦🇬🇮⁩⁦🇪🇭⁩⁦🇪🇸⁩⁦🇬🇵⁩⁦🇰🇮⁩⁦🇰🇭⁩⁦🇰🇬⁩⁦🇰🇬⁩⁦🇰🇪⁩⁦🇯🇴⁩⁦🇮🇹⁩⁦🇮🇩⁩⁦🇮🇪⁩⁦🇰🇷⁩⁦🇮🇴⁩⁦🇮🇴⁩⁦🇮🇴⁩⁦🇮🇴⁩⁦🇮🇳⁩⁦🇲🇫⁩⁦🇲🇬⁩⁦🇰🇲⁩⁦🇯🇲⁩⁦🇰🇿⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇧🇬⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇦🇺⁩⁦🇧🇭⁩⁦🇧🇮⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇧🇯⁩⁦🇧🇲⁩⁦🇧🇳⁩⁦🇧🇧⁩⁦🇦🇷⁩⁦🇦🇴⁩⁦🇧🇭⁩⁦🇨🇻⁩⁦🇩🇴⁩⁦🇫🇯⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🏳️‍🌈⁩⁦🇦🇲⁩⁦🇦🇲⁩⁦🇧🇸⁩⁦🇧🇷⁩⁦🇰🇷⁩⁦🇱🇹⁩⁦🇲🇭⁩

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *